بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سارق گردنبند مهدوی بازیگر از آب درآمد!

سرقت یک گردنبند از محمدرضا مهدوی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۹
محمدرضا مهدوی

چند روز قبل بود که فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به سرقت زنجیر بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس توسط یک موتورسوار بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سارق گردنبند محمدرضا مهدوی ادعای فوق‌العاده عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، چند روز قبل بود که فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به سرقت زنجیر بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس توسط یک موتورسوار بود.

آنطور که روزنامه همشهری نوشته، سارق جوان که از روی پلاک موتورسیکلتش شناسایی شده بود، بعد از بازداشت، منکر سرقت شد و گفت که خودش هم قربانی دزدان شده است. او مدعی شد که روز حادثه دزدی موتور او را سرقت کرده و بعد با استفاده آن گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را قاپیده است. وی توضیح داد: من مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارم و بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم.

جناب سارق در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که یک شاهد عینی وی را شناسایی کرده و می‌گوید متهم همان سارقی است که گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را سرقت کرده است. این شاهد عینی راننده مسافرکش است که در تحقیقات گفت:

در جست‌و‌جوی مسافر بودم که ناگهان جوانی را دیدم. او با تمام قدرت می‌دوید و به فاصله زیادی مرد دیگری دنبالش بود. پسر جوان درحالی‌که نفس‌نفس می‌زد، سراغ من آمد و مدعی شد که مردی که در تعقیب اوست، برادرزنش است. او گفت که چون با همسرش اختلاف دارد، برادرزنش نقشه انتقام‌جویی کشیده و اگر دستش به او برسد، بلایی بر سرش می‌آورد. وی از من خواست تا او را سوار ماشین کرده و از آن منطقه دور کنم و جانش را نجات دهم. به گمان اینکه مرد جوان حقیقت را می‌گوید، وی را سوار ماشینم کردم و چند خیابان آن‌طرف‌تر او را از ماشین پیاده کردم.

عجیب اینکه، سارق گردنبند محمدرضا مهدوی، این ادعا را هم تکذیب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *