بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره سپاهان جزء گزینه های هدایت صنعت نفت

محرم نویدکیا گزینه هدایت صنعت نفت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴
صنعت نفت ؛ محرم نویدکیا گزینه هدایت صنعت نفت

باشگاه صنعت نفت در روزهای آینده تکلیف نیمکت خود را مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از خداحافظی علیرضا منصوریان از صنعت نفت، این باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی است و جلساتی در این خصوص بین اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود.

نکته جالب اینکه روز گذشته قرار بود اعضای هیئت مدیره مستقر در تهران و آبادان با برنامه‌های اینترنتی جلسه از راه دور برگزار کردند اما مشکل اتصال اینترنتی برخی اعضا باعث شد تا این جلسه برگزار نشود. همچنین جلسه حضوری به دلیل نبود پرواز تهران – آبادان تا این لحظه منتفی است.

با این حال گفته می‌شود هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، محرم نویدکیا، رسول خطیبی، رضا پرکاس و عبدالله ویسی را به‌عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب کرده است. باتوجه به وضعیت اقتصادی گزینه خارجی در دستور کار مدیران باشگاه قرار ندارد.

محرم نویدکیا فصل گذشته در سپاهان حضور داشت و رسول خطیبی نیز هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته بود و عبدالله ویسی هم در خیبر خرم آباد کار خود را ادامه می‌داد. چهره ناشناخته این لیست رضا پرکاس است که پیش‌تر به‌عنوان مدرس یوفا مطرح بود و همچنین فصل گذشته در ایستروشن تاجیکستان سرمربیگری کرد.

نکته مهم و کلیدی در انتخاب سرمربی این است که نفتی‌ها روی گزینه‌ای به جمع بندی خواهند رسید که با مشکلات مالی پیش روی نفت آبادان و همچنین بودجه محدود برای جذب بازیکن سازگار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *