بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه مهم پیشکسوت استقلال به باشگاه در مورد نقل و انتقالات

استقلال باید چند بازیکن با نظر ساپینتو جذب کند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال

مهدی کشاورز پیشکسوت استقلال معتقد است که باشگاه باید برای نقل و انتقالات چند بازیکن را نیز با نظر ساپینتو سرمربی جدید خود جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی جدید آبی‌ها باید چند بازی در تیم پیش برود تا بتوان درباره عملکرد این مربی نظر داد.

مهدی کشاورز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره ریکاردو سانپینتو و حضور او به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، اظهار کرد:

مربی را نمی‌توان با چند روز شناخت. مربی باید کمبودهای خود را برطرف کند و بعد از چند بازی، می‌توان روی این مربی نظر داد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. کسی فکرش را نمی‌کرد که استقلال بدون شکست قهرمان لیگ شود اما این اتفاق رخ داد. تا آنجایی که گفته می شود، این مربی پرتغالی خیلی هم بد نیست و باید این مربی به تیم بیاید و کار خود را شروع کند تا ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

کشاورز درباره نحوه عملکرد استقلال تهران در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد:

استقلال باید چند بازیکن با نظر سرمربی بگیرد. مربی باید بگوید که در این نقاط و پست‌ها بازیکن می‌خواهد و مدیریت باید برنامه‌ریزی کند. الان پرسپولیس در نقل و انتقالات فعالیت می‌کند اما استقلال باید کار خود را پیش ببرد و مربی هم باید نظر خود را در این رابطه اعمال کند.

او افزود:

باید دید وضعیت تیم به چه صورت پیش می‌رود. امثال سیدحسین حسینی و امیرحسین حسین‌زاده برای استقلال نعمت هستند. حسین‌زاده در بازی‌های فصل گذشته به زمین می‌رفت و گلزنی می‌کرد و در نهایت به تیم ملی دعوت شد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند بازهم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند، گفت:

من تا بازی‌ها شروع نشده، نمی‌توانم چیزی بگویم. باید چند بازی پیش برود و الان نمی‌شود درباره آینده آبی ها نظر داد. شرایط در حال حاضر غیرقابل پیش‌بینی است. فصل پیش، همه فکر می‌کردند استقلال مثل فصل‌های گذشته است اما در نهایت توانست به عنوان قهرمانی برسد. در این مدت تنها کسی که توانست فوتبالیست‌ها را راضی کند، آجورلو بود. در دوره‌های گذشته، تیم با مدیریت مشکلاتی داشت اما امسال همه توانستند به پول‌ خود برسند و مشکلی از این بابت پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *