بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال ۰ – ۰ پیکان ؛ شاگردان فرهاد مجیدی ده نفره از باخت ، قسر در رفتند + خلاصه بازی

استقلال ۰ - ۰ پیکان ؛ هفته بیست و چهارم لیگ برتر ( دوره ۲۱ ) ؛ ورزشگاه آزادی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۱


دو تیم استقلال و پیکان در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگران به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:45 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف  پیکان رفت.

بازی از هفته بیست و چهارم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
سه شنبه: 16/02/1401 ؛ ساعت: 20:45 
ورزشگاه: آزادی تهران /  15 هزار تماشاگر 
گروه داوری: سید رضا مهدوی / کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی ؛ داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: رضا سخندان

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

سرمربی : فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی

سرمربی : مجتبی حسینی

لحظات حساس:

دقیقه 2: نخستین حمله جدی استقلال از سمت چپ شکل گرفت. ارسال زمینی جعفر سلمانی به روی دروازه توسط مدافعین پیکان دور شد که توپ برگشتی به حسین زاده رسید اما شوت پای چپ این بازیکن به مدافعین میهمان برخورد کرد و در شرایط آفساید به یامگا رسید.
دقیقه 10: پاس پشت مدافعین از عارف غلامی به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را پشت محوطه جریمه برای آمانوف کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن پیکان از فاصله دور با شوتی سهمگین دروازه استقلال را تهدید کرد که حسینی با واکنشی دیدنی توپ را از زیر تیر افقی دروازه و با کف دست راهی کرنر کرد.
دقیقه 19: پیکان در یک صحنه صاحب دو فرصت بسیار خوب گلزنی شد. ابتدا شوت غلامرضا ثابت ایمانی را حسینی برگشت داد و در ادامه توپ دوباره به این بازیکن رسید که او با پاس بسیار خوبی، محمد قاسمی نژاد را در برابر دروازه صاحب موقعیت مناسبی کرد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: حرکت خوب جعفر سلمانی و شوت دیدنی و دقیق او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت که ناصری سنگربان پیکان با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 42: ابراهیم صالحی به پشت دفاع استقلال فرار کرد و رافائل سیلوا هم تعادل این بازیکن را برهم زد و داور کارت قرمزش را به او نشان داد.
دقیقه 49: حرکت دیدنی و تکنیکی آمانوف با شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه وینگر ازبکستانی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 52: حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت چپ با ورود حسین زاده به درون محوطه جریمه همراه بود. این بازیکن با یک پاس رو به عقب، آمانوف را صاحب توپ کرد که شوت خطرناک این بازیکن را ناصری سنگربان پیکان مهار کرد.

دقیقه 59: پاس چیپ منصور باقری پشت مدافعین به محمدعلی فرامرزی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 60: لحظاتی بعد پیکان روی شروع مجدد اشتباه استقلالی‌ها صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که تکل مدافعین آبی‌پوش مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
دقیقه 69: سبحان خاقانی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین، با یک شوت راه دور دروازه حریف را تهدید کرد که شوت این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: یک پاس پشت دفاع و فرصت بسیار خوبی که برای پیکان به دست آمد و مهم‌ترین موقعیت بازی را رقم زد. محمدجواد آزاده پس از عبور از حسینی، توپ را به سمت راست برد. این وقفه باعث شد تا حسینی به درون دروازه برگردد اما آزاده ضربه‌اش را زد که توپ پس از واکنش فوق العاده حسینی به تیر دروازه برخورد کرد و توسط مدافعین استقلال به کرنر زده شد.
دقیقه 84: شوت راه دور مطهری از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: یک موقعیت بزرگ دیگر برای پیکان به‌دست آمد که ضربه بازیکن این تیم را حسینی با پا راهی کرنر کرد.
دقیقه 90+2: استقلال صاحب یک موقعیت نصف و نیمه شد که ضربه روزبه چشمی پس از برخورد به مدافع پیکان به شکل خطرناکی راهی کرنر شد


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *