بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زمان خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال مشخص شد

احتمال برگزاری دیداری نمادین از سوی پرسپولیس برای خداحافظی سیدجلال حسینی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال

قرار است سیدجلال حسینی امروز با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرامش به صورت رسمی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چرا سیدجلال حسینی یک روز خاص را برای پایان دوران حرفه‌ای فوتبالش انتخاب کرده است؟

به گزارش پارس فوتبال، قرار است سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیسی‌ها امروز با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرامش به صورت رسمی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کند.

کاپیتان قرمزها که سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی پیراهن شماره 4 را بر تن می‌کرد، به همین دلیل روز 4 تیرماه 1401 را برای روز خداحافظی از فوتبال تعیین کرد تا عدد 4 که شماره پیراهن او است به عنوان روز خداحاظی از دنیای حرفه‌ای فوتبال ثبت شود.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت امروز با برگزاری کنفرانس خبری، مراسمی برای خداحافظی سید جلال حسینی بگیرد اما این موضوع در نهایت منتفی شد.

سید جلال حسینی امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به حضور بیش از 20 سال خود در قامت فوتبالیست پایان خواهد داد تا وارد دوران جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود به عنوان مربی شود.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس در تدارک برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پرافتخار خود است و احتمالا این بازی تا پیش از آغاز لیگ برتر بیست و دوم برگزار شود، البته در صورتی که همه شرایط برای برگزاری این بازی فراهم و مهیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *