بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رضا عنایتی بر سر دو راهی ؛ استقلال یا تیمی دیگر؟

پیشنهاد دستیاری ساپینتو در استقلال به رضا عنایتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
رضا عنایتی در استقلال

رضا عنایتی سرمربی پیشین هوادار با پیشنهاد دستیاری ساپینتو مواجه شده اما هنوز پاسخی به مسئولان استقلال نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی سرمربی پیشین هوادار با پیشنهاد دستیاری ساپینتو مواجه شده اما هنوز پاسخی به مسئولان استقلال نداده است.

به گزارش پارس فوتبال، با قطعی شدن حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال مسئولان این باشگاه طی توافقی که با این مربی داشته‌اند، قرار است یک دستیار ایرانی از پیشکسوتان استقلال را به او معرفی کنند تا در کادرفنی کارش را شروع کند.

در روزهای گذشته نام های متعددی مثل آرش برهانی، خسرو حیدری و مجتبی جباری برای دستیاری ساپینتو به میان آمده اما به نظر می‌رسد گزینه اصلی مدیران استقلال برای این پست رضا عنایتی است.

سرمربی پیشین هوادار تهران که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و در فصل گذشته نیز نتایج خوبی را به دست آورد، حالا گزینه اصلی حضور در کادرفنی استقلال است. عنایتی به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از جدایی از هوادار هنوز هیچ تیمی را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب نکرده است.

مهاجم سابق استقلال قبل از حضور ساپینتو در استقلال هم جلسه ای با مسئولان باشگاه داشت و پیشنهادی برای همکاری دریافت کرده بود. حالا نیز مسئولان استقلال خواهان حضور او در کادرفنی این تیم هستند.

در چنین شرایطی همه منتظر اعلام نام دستیار ایرانی ساپینتو هستند اما رضا عنایتی هنوز پاسخی به مسئولان استقلال نداده و همین موضوع باعث شده پروسه انتخاب مربی ایرانی کادرفنی به تعویق بیفتد.

مساله مهم این است که رضا عنایتی دوست ندارد از چرخه سرمربیگری در لیگ برتر کنار برود و به همین خاطر هنوز پاسخی برای دستیاری ساپینتو نداده است. از طرف دیگر او استقلال را دوست دارد و بدش نمی‌آید بار دیگر به این تیم برگردد و در کسوت جدید کارش را شروع کند.

با این حال مساله بازگشت عنایتی به استقلال به عنوان مربی و دستیار ساپینتو یکی از موضوعات مهم پیرامون کادرفنی این تیم تلقی می‌شود. مساله‌ای که باید هرچه سریع‌تر تکلیف آن روشن شود و مدیران باشگاه برای تکمیل کادرفنی شان تصمیم قطعی بگیرند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *