بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت تمدید قرارداد وریا غفوری ؛ کاپیتان اولتیماتوم داد؟!

صبر وریا غفوری برای مذاکره با استقلال فقط سه روز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۷
غفوری ؛ صبر وریا غفوری برای مذاکره با استقلال فقط سه روز

یکی از ابهامات استقلال برای فصل آینده تمدید قرارداد با وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هنوز معلوم نیست که وریا غفوری کاپیتان استقلال، فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد یا نه. وریا در مصاحبه‌هایش برای ماندن در استقلال به آجورلو و همکارانش چراغ سبز نشان داده اما به قول خودش، هنوز پالس مثبتی از مدیران باشگاه دریافت نکرده است. طی یکی دو روز گذشته مشخص شد که او از فولاد و آلومینیوم پیشنهاد دارد منتهی اولویتش، ماندن در استقلال است. در چنین شرایطی، صحبتهای دو عضو هیئت مدیره استقلال نشان می‌دهد که این باشگاه، بی خیال کاپیتانش نشده است.

پرویز مظلومی، دیشب در گفت‌وگو با برنامه شبهای فوتبالی اعلام کرد که هدف باشگاه، حفظ کاپیتانش است. سمیعی معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال هم در گفت و گو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران اعلام کرد که تمدید قرارداد وریا غفوری به عهده سرمربی جدید این تیم است. امروز هم محمد مومنی در برنامه صبحگاهی تلویزیون به صحبتهای وریا غفوری واکنش نشان داد و گفت: «او فعلاً در استقلال است تا سرمربی به تهران بیاید. ما با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با غفوری مذاکره نکردیم؟ با کسی مذاکره نکردیم. با چند بازیکن خارجی صحبت کردیم. بازیکنانی که در تیم استقلال کار کردند، هستند.»

برخی اخبار و شنیده ها هم حاکی از آن است که وریا غفوری دو سه روز دیگر صبر می‌کند و در صورتیکه باشگاه استقلال با او تماس نگرفت، به احتمال بالای ۹۰ درصد به فولاد خواهد رفت چرا که جواد نکونام او را می‌خواهد. حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی درباره وریا رخ خواهد داد و آیا از باشگاه استقلال با او تماسی گرفته خواهد شد یا اینکه او، بالاجبار مجبور به ترک این تیم و حضور در فولاد خواهد شد.

فعلا که به نظر می‌رسد توپ در زمین باشگاه استقلال است و باشگاه هم همه چیز را به ساپینتوی بی خبر از همه جا واگذار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *