بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال به دنبال حفظ ستون تیم ؛ ستاره خارجی ماندنی می شود؟

استقلال در تلاش برای تمدید قرارداد رافائل سیلوا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷
استقلال در تلاش برای تمدید قرارداد رافائل سیلوا

استقلال پیگیر تمدید قرارداد با رافائل سیلوارافائل سیلوا مدافع برزیلی آبی ها در فصل گذشته نمایش خوبی از خود نشان داد و برای ادامه کار مورد توجه مدیران استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیلوا که کمی بعد از نیم فصل و بعد از جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به جمع آبی ها ملحق شد، نمایشی فوق‌العاده در طول مسابقات از خود نشان داد و یکی از بهترین های آبی ها در مسیر قهرمانی بود. حالا مدیران استقلال تصمیم دارند این مدافع برزیلی را حفظ کنند.

نکته جالب درباره سیلوا این است که او با توجه به سابقه خوبی که در فوتبال عربستان دارد و با در نظر گرفتن نمایش امسالش می‌تواند روی پیشنهاد تیم های عربستانی و اماراتی هم حساب کند و به همین دلیل به سادگی پای میز مذاکره با استقلال نخواهد آمد؛ ضمن اینکه ظاهرا همسر وی نیز ترجیح می‌دهد در کشوری مثل امارات به زندگی خود ادامه بدهد.

در این شرایط استقلال مترصد فرصتی برای عقد قرارداد با این بازیکن برزیلی است که با توجه به هم‌زبانی با سرمربی پرتغالی استقلال، می‌تواند نقشی مهم‌تر در قلب دفاعی آبی ها داشته باشد.

حفظ سیلوا به عنوان یکی از ارکان قهرمانی استقلال در شرایط فعلی می‌تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد که با حساسیت و نگرانی فصل نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *