بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص علی کریمی درباره پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس + سند

علی کریمی در مورد سعید صادقی : من سعید صادقی را خیلی وقت است که می شناسم ؛ اگر مشاور خوبی کنارش بود شاید الان می توانست در حد تیم ملی باشد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸


علی کریمی درباره سعید صادقی ، خرید جدید پرسپولیس گفت : من سعید صادقی را خیلی وقت است که می شناسم. او از بازیکنانی است که واقعا فکر می کنم اگر مشاور خوبی کنارش بود شاید الان می توانست در حد تیم ملی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی معمولا از بازیکنی تعریف نمی‌کند. او خودش با توپ جادو می‌ کرد و طبیعی است که هر بازیکنی آن هم بازیکنان فعلی را نپسندد. اما در مورد سعید صادقی حرفهای جالبی می‌ زند:

من سعید صادقی را خیلی وقت است که می شناسم. او از بازیکنانی است که واقعا فکر می کنم اگر مشاور خوبی کنارش بود شاید الان می توانست در حد تیم ملی باشد و الان هم می بینید که در گل گهر عملکرد خوبی داشته است.

با تعریف و تمجید های کریمی مسلما سطح توقعات از صادقی بالاتر می‌ رود به خصوص حالا که قصد حضور در پرسپولیس را هم دارد. همه می‌خواهند ببینند بازیکنی که علی کریمی از او تعریف می‌کند چطور فوتبال بازی می‌کند و آیا می‌ تواند درخشش زمان گل گهر را تکرار کند یا نه؟

پرسپولیس در صورت جذب رسمی‌صادقی بازی نقل و انتقالات را برنده می‌شود و باید گفت به همان میزان سطح توقعات هم از یحیی گل محمدی بالاتر می‌ رود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *