بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه شدید سرمربی استقلالی به مدافعان پرسپولیس

پس از مهدی شیری سعید آقایی دومین مدافع پرسپولیس در فولاد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۳۸
سعید آقایی

سعید آقایی دومین مدافع کناری پرسپولیس نیز به فولاد پیوست تا مشخص شود چشم نکونام به دنبال جذب مدافعان کناری پرسپولیس بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین مدافع کناری سرخ پوشان تهرانی نیز به فولاد پیوست تا مشخص شود چشم نکونام به دنبال جذب مدافعان کناری پرسپولیس بوده است.
مهدی شیری در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و به جای او رامین رضاییان جذب شد. همین موضوع باعث شد تا مهدی شیری بعد از ۴ سال حضور در پرسپولیس، این تیم را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد و آن قدر خوب کار کرد تا حتی به اردوی اخیر تیم ملی در قطر نیز دعوت شد. موضوعی که باعث شد تا بسیاری از منتقدان یحیی گل محمدی مدعی شوند چرا شیری تمام شده در پرسپولیس این همه با مهدی شیری ملی پوش فولاد متفاوت است.
حال در اتفاقی جالب تر و بعد از آنکه مدافع راست سرخ ها راهی فولاد شد، روز قبل نوبت به سعید آقایی رسید که با اتمام قراردادش و با توجه به آنکه کادرفنی پرسپولیس تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن نداشت، جمع سرخپوشان پایتخت را به مقصد اهواز ترک کند. مدافع چپ پایی که در ابتدای حضورش در پرسپولیس خوش درخشید اما به مانند بقیه بازیکنان رفته رفته دچار افت شد و درنهایت نیز تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت.
این اتفاقات نشان می دهد که چشم جواد نکونام بدجور به دنبال مدافعان کناری پرسپولیس بوده و در اولین فرصت نیز اقدام به جذب آن ها گرفته است. حال باید دید سعید آقایی نیز همچون مهدی شیری با بازگشت به روزهای اوجش راهی اردوی تیم ملی خواهد شد یا نه.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *