بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت استقلال ویژگی بارز سرمربی جدید آبی ها را لو داد

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال : ساپینتو اعتماد به نفس بالایی دارد !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال : ساپینتو اعتماد به نفس بالایی دارد !

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال با تمجید از سرمربی جدید آبی ها مدعی شد که ریکاردو ساپینتو اعتماد به نفس بالایی دارد !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی جدید آبی‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ریکاردو سانپینتو و حضور او به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، اظهار کرد:

امسال برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است چون این تیم فصل گذشته به عنوان قهرمانی رسیده است و باید راه خود را طوری پیش برود که بتواند در مسیر قهرمانی قرار بگیرد و نتایج خوبی بگیرد. نتایج سال گذشته کار را سخت می‌کند و باید صبر کرد چون هماهنگ شدن مربی با تیم مقداری زمان می‌برد اما این مربی امیدوارم بتواند هماهنگی‌های لازم را صورت دهد تا نتایج لازم به دست بیاید. بهتر است نتایج فصل آینده با فصل گذشته اختلاف زیادی نداشته باشد چون در غیر اینصورت کار سخت می‌شود. باید دید مربی چه دیدگاهی به تیم وارد می‌کند.

چنگیز درباره نحوه عملکرد استقلال در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد:

انتخاب بازیکن باید در اختیار مربی باشد و وقتی مربی تازه به تیم می‌آید، کار بسیار سخت می‌شود. شاید در این مدت تیم را به ساپینتو نشان داده‌اند و او شاید یک دیدگاهی نسبت به بازیکنان داشته باشد. مساله مهم، این است که مربی طبق چه دیدگاهی بازیکن جذب می‌کند. انتخاب مربی معمولا در همه پست‌ها است که بتواند در بازی‌های مختلف گزینه‌های مختلفی داشته باشد. این‌ها در نتایج بازی تاثیرگذار است و یک تیم هر چه بتواند بازیکنان تاثیرگذار بیشتری داشته باشد، می‌تواند عملکرد بهتری از خودش بر جای بگذارد. تیم استقلال باید نیمکت پر و ایده‌آلی داشته باشد و ما باید در فصل آینده حتما یک مهاجم گلزن داشته باشیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند بازهم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند، گفت:

وقتی یک مربی با چنین تیمی قرارداد می‌بندد، قطعا اعتماد به نفس بالایی دارد و باید بتواند تاثیر خودش را بگذارد. ساپینتو اعتماد به نفس خوبی دارد و با این ویژگی می‌تواند استقلال را به عملکرد مطلوبی برساند. استقلال اگر مثل فصل گذشته بتواند چاشنی شانس خوبی داشته باشد، می‌تواند در فصل آینده هم یکی از مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *