بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تند رامین رضاییان به احتمال استقلالی شدنش + سند

رامین رضاییان : نمیدونم شماهایی که دروغ می نویسید آیا وجدان دارید یا از انسانیت چیزی میفهمید؟؟؟

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰
رامین رضاییان در استقلال

رامین رضاییان نسبت به شایعه جنجالی که پیرامونش اتفاق افتاده بود واکنش نشان داد. اخیرا شایعه شده که این بازیکن قصد داشته به استقلال برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان نسبت به شایعه جنجالی که پیرامونش اتفاق افتاده بود واکنش نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، دیشب خبرگزاری فوتبالی به سردبیری چیا فوادی در خبری مدعی شد که رامین رضاییان بازیکن محبوب سرخ‌ها از طریق واسطه‌هایش به باشگاه استقلال پیغام داده که آماده پیوستن به این تیم است. نکته جالب در خصوص این خبر اینکه آبی‌ها این پیشنهاد را نپذیرفتند و اعلام کردند به رضاییان نیازی ندارند.

این در حالی است که رضاییان پیش از این بارها اعلام کرده بود هرگز به استقلال نخواهد رفت چرا که نمی‌خواهد باعث رنجش هواداران پرسپولیس شود. رضاییان پیش از این و زمانی که برانکو او را کنار گذاشت هم فرصت حضور در استقلال را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت کلا از فوتبال ایران دور شود. به نظر می‌رسد رضاییان این بار هم خارج از فوتبال ایران به فعالیتش ادامه بدهد تا همچنان در ایران فقط یک پیراهن را بپوشد.

با این حال یک روز بعد از انتشار این خبر مدافع محبوب سرخ‌ها نسبت به آن واکنش تندی نشان داده است. واکنشی که نشان از تکذیب شدید این خبر دارد.

رضاییان نوشت:

این روزها هرکسی به خوش اجازه میده انقد راحت از من دروغ بنویسه، نمیدونم شماهایی که دروغ می نویسید آیا وجدان دارید یا از انسانیت چیزی میفهمید؟؟؟

رامین رضاییان در استقلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *