بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قصه تکراری فوتبال ایران ؛ دیدار با مجارستان هم لغو شد

غیرممکن بودن برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی برابر مجارستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸
دیدار دوستانه تیم ملی

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال با مجارستان ممکن نیست. این تیم اروپایی در فیفا دی بعدی نیز درگیر دیدارهای رسمی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال با مجارستان ممکن نیست.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران با همتای مجارستانی خود شایعات درباره برگزاری بازی دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور را داغ کرد. رییس کمیته المپیک پیشنهاد این بازی دوستانه را ارائه کرد اما برگزاری چنین مسابقه‌ای عملا ممکن نیست.

فیفادی بعدی در شهریورماه است و شاگردان اسکوچیچ در‌آن زمان فرصت برای مسابقه دوستانه دارند. این در شرایطی است که تیم ملی مجارستان در آن مقطع درگیر مسابقات رسمی است.

مدیررسانه تیم ملی فوتبال در این خصوص گفت:

با توجه به “فیفادی‌”های پیش‌رو تا زمان برگزاری جام جهانی قطر، امکان برگزاری بازی دوستانه با مجارستان غیرممکن و نشدنی است.

در چنین شرایطی این دیدار دوستانه فقط در آبان ماه امکان‌پذیر است که ایران یک هفته فرصت دارد در قطر و جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شود اما مجارستان به علت غیبت در جام جهانی و برگزار نشدن لیگ ملت‌های اروپا، به دنبال برگزاری دیدار دوستانه است. البته که بعید است با توجه به صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه با مجارستانی‌ها صحبتی نشده این مسابقه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *