بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشم نواز ستاره بارسلونا و گزینه خرید منچستریونایتد + فیلم

گل ها و مهارت های دی یونگ در بارسلونا 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷


فرانکی دی یونگ حرف آخر را در مورد آینده خواهد زد در حالی‌که می‌داند، منچستریونایتد بی‌صبرانه منتظر او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آینده فرانکی دی یونگ در بارسلونا مبهم به نظر می‌رسد. ستاره هلندی در چند مصاحبه تاکید کرده است که هدفش چیزی جز ماندن در بارسا نیست چرا که برای بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کند اما در بارسلونا چندان با او هم عقیده نیستند و فروش او را یک راه حل مناسب برای گذر از مشکلات اقتصادی می‌بینند. برای همین‌منظور، بارسا حاضر است با رقمی بین 80 تا 100 میلیون یورو دی یونگ را واگذار کند و منچستریونایتد هم جدی‌ترین خواهان او است.

اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ که از دوران مربیگری‌اش در آژاکس سابقه کار با دی یونگ را دارد، او را مهم‌ترین خرید تابستانی تیمش می‌داند و این روزها در تلاش است تا شاگرد سابق را برای پیوستن به یونایتد متقاعد کند.

ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی منچستر اخیرا در میان هواداران تایید کرد که تمام تلاش‌های لازم برای جذب دی یونگ را انجام خواهند داد و اینکه باشگاه برای این مهم مشکل مالی ندارد. در عوض دی یونگ در لاس وگاس تعطیلات تابستانی راپشت سر می‌گذارد و سعی دارد نسبت به حواشی و شایعات بی تفاوت باشد.

او به‌خوبی می‌داند که در باشگاه بارسلونا روی فروش او حساب باز کرده‌اند و ژاوی نیز علی‌رغم اینکه به سبک بازی او علاقه‌مند است، مشکلی با انتقالش ندارد. دی یونگ همچنین می‌داند که فصل بعد در بارسا جایگاهی تضمین شده ندارد اما در منچستر شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. ترجیح دی یونگ در صورت جدایی از بارسا، پیوستن به تیمی است که در لیگ قهرمانان حاضر باشد ولی منچستر نتوانست سهمیه این رقابت‌ها را به‌دست بیاورد و تضمینی هم نیست که فصل پیش رو در لیگ رقابتی انگلیس، بین 4 تیم قرار بگیرد. تصمیم نهایی با خود دی یونگ است؛ بارسلونا یا یونایتد؟


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *