بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمید مطهری و نساجی امروز رسمی می شود ؟

حمدی مطهری امروز سرمربی نساجی می‌شود؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۴
حمید مطهری

تکلیف نیمکت نساجی به احتمال زیاد امروز مشخص خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نساجی در حالی لیگ بیست‌ویکم را به پایان برد که پس از قطع همکاری با ساکت الهامی‏، اسماعیل اسماعیلی سرپرست این تیم به صورت موقت در سه هفته پایانی هدایت نساجی را بر عهده داشت. در این شرایط و پس از پایان لیگ برتر، مدیران این باشگاه با چند گزینه وارد مذاکره شدند که گفته شد یکی از آنها حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در سه فصل گذشته پرسپولیس بوده است.

در این میان، دیروز خبر رسید مطهری با حضور در دفتر باشگاه نساجی و توافق با مدیران این باشگاه، قراردادش را امضا کرده اما یک منبع موثق به فوتبالی خبر داد که هنوز قراردادی به صورت رسمی امضا نشده و تنها بر سر کلیات قرارداد و همکاری صحبت‌های نهایی صورت گرفته و قرار است مطهری پس از جلسه با یحیی گل‌محمدی پاسخ نهایی را به باشگاه نساجی بدهد.

نکته‌ای که درباره مطهری وجود دارد، این است که او چندی پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش از ماندنش در جمع قرمزها خبر داده بود. از طرف دیگر او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد راهی هر تیمی شود، باید از پرسپولیس رضایتنامه بگیرد.

ظاهراً حمید مطهری از مدیران نساجی درخواست کرده که آنها گل‌محمدی را در جریان توافقشان با او قرار دهند تا مربی پرسپولیس تا با کسب رضایت از سرمربی این تیم، بتواند کار خود را در باشگاه قائمشهری شروع کند و حالا باید دید یحیی به جدایی دستیار اولش رضایت می‌دهد یا خیر.

 پیش از این داود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها و مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز فصل گذشته پرسپولیس از کادرفنی این تیم جدا شده بودند و اگر مطهری هم برود، گل‌محمدی باید به دنبال دستیار تازه‌ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *