بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از مشارکت ایران و قطر در برگزاری جام جهانی 2022 تا توقف بدهنگام پرسپولیس و دورخیز استقلال برای نزدیک شدن به قهرمانی با ارتش 25 هزار نفری در تلویزیون پارس فوتبال + سند

فیلم ؛ جدیدترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته در تلویزیون پارس فوتبال ؛ 16 فروردین 1401

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷


در این بخش با هم مهم ترین و جذاب ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته استقلال، پرسپولیس و جام جهانی 2022 را مرور می کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هفته بیت و چهارم رقابت های لیگ برتر دیشب در حالی پیگیری شد که پرسپولیس همانند دیدار رفت برابر هوادار متوقف شد تا استقلال یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

توقف بدهنگام سرخپوشان برابر تیم عنایتی این فرصت را آبی پوشان داده است تا با برتری احتمالی در دیدار امشب برابر پیکان فاصله را در صدر جدول به 8 امتیاز افزایش دهند.

به همین بهانه مروری می کنیم بر اتفاقات و اخبار مهم پیرامون هفته 24 رقابت های لیگ برتر.

مجیدی : پیکان قابل احترام است ؛ به رکورد شکنی فکر نمی کنم

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان عنوان کرد قرار نیست تا پایان فصل تمرکزش را روی رکورد شکست ناپذیری تیمش بگذارد.

حمله مدیرعامل پرسپولیس به داوران : نتایج جای دیگری رقم می خورد

رضا درویش پس از تساوی دیشب پرسپولیس برابر هوادار به شدت از قضاوت حمید حاج ملک انتقاد کرد و مدعی شد تیمش باز هم از داوری متضرر شده است.

اسکان بخشی از تماشاگران جام جهانی در کیش و قشم

بنا بر گفته سخنگوی وزارت خارجه با موافقت امیر قطر، عده ای از هواداران جام جهانی 2022 در جزیره های کیش و قشم اقامت خواهند کرد.

بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال

بنا بر اخبار واصله، مدافع پیشین آبی پوشان توانسته است مدارک لازم را جمع آوری کند و با دریافت حکم معافیت از خدمت به زودی به استقلال بازگردد.

پایان جنجالی هوادار – پرسپولیس ؛ درگیری در رختکن

پس از تساوی شب گذشته پرسپولیس و هوادار ، سعید آقایی و محمد عسگری مربی پرسپولیس با رضا عنایتی و کادر فنی هوادار درون رختکن درگیر شدند.

25 هزار تماشاگر برای دیدار استقلال – پیکان

بر اساس مصوبه شورای تامین، 25 هزار تماشاگر می توانند با خرید بلیت، دیدار امشب استقلال و پیکان را در ورزشگاه آزادی از نزدیک ببینند.

محرومیت ترابی از دیدار برابر پیکان

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با هوادار، 4 کارته شد و رسما دیدار بعدی تیمش برابر پیکان را از دست داد.

کلاه کج : پرونده کلاهبرداری ربطی به من ندارد

عادل کلاه کج بازیکن پیشین پرسپولیس با انتشار یک استوری تمامی شایعات اخیر مبنی بر حضورش در یک باند کلاهبرداری را کذب محض خواند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *