بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام خداحافظی ستاره سپاهان از هواداران + سند

گولسیانی مدافع جدید پرسپولیس با سپاهانی ها خداحافظی کرد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰
گولسیانی

گولسیانی بازیکن سابق سپاهانو خرید جدید پرسپولیس با انتشار پستی به دوران حضور سه ساله‌اش در سپاهان خاتمه داد و از هواداران این تیم تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گولسیانی در ابتدای لیگ نوزدهم برای پر کردن جای سیاوش یزدانی که به استقلال پیوسته بود از نساجی مازندران راهی سپاهان شد و پس از جدایی امیرقلعه‌نویی نیز در سپاهان ماند و حتی در بازی‌های زیادی بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان اصفهانی را بر بازو بست.

این بازیکن در فصل اول حضورش موفق به کسب مقام پنجم شد و در سال دوم که محرم نویدکیا اولین سال حضورش در اردوی طلایی پوشان را پشت سر می‌گذاشت موفق به کسب رتبه دوم شد. درنهایت آخرین فصل حضور این مدافع 31 ساله گرجستانی با کسب رتبه سومی تمام شد تا گولسیانی که طی این سه فصل نیز در مسابقات جام حذفی با حذف مواجه شده بود، بدون جام اصفهان را ترک کند.
این بازیکن ساعاتی پس از انتشار رسمی خبر پیوستنش به پرسپولیس که توسط ورزش سه منتشر شده و البته هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه اعلام نشده  است، با انتشار پستی به شرح زیر ضمن تشکر از سپاهانی‌ها با آنها خداحافظی کرده است.

« من 3 سال فراموش نشدنی را در تیم طلایی شهر درخشان سپری کردم.  عضویت در این تیم بزرگ تجربه تکرار نشدنی بود. هر چیزی آغاز و هر چیزی پایان خود را دارد.
می خواهم از سپاهان به عنوان یک باشگاه بابت اعتماد به من تشکر کنم. روزهای خوب و بدی داشتیم، اما همیشه برای این باشگاه تمام تلاشم را می‌کردم.
من خوش‌شانس بودم که با کادر مربیگری عالی کار کردم.  با تشکر از هم تیمی هایم، با تشکر از اعضای هیئت مدیره باشگاه، تشکر ویژه از آقای ساکت و آقای  فتاحی و البته از هواداران برای حمایتشان حتی در روزهای بد تشکر می کنم.
برای شما آرزوی موفقیت و موفقیت دارم!».

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *