بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شرایط عجیب ستاره آسیایی پرسپولیس

سرنوشت مبهم عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۴۰
عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر به علت جراحی رباط صلیبی و مصدومیت طولانی مدت، در نیم فصل اول فصل آینده غایب و آینده او در پرسپولیس در خطر خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر با اصرار به بازی کردن با وجود پاره شدن رباط صلیبی و به تعویق انداختن جراحی خود، نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست داد تا به این ترتیب آینده او در پرسپولیس هم به خطر بیفتد.

عیسی آل کثیر بعد از مصدومیت رباط صلیبی، زمان زیادی را از دست داد. او ۴ ماه بعد از مصدومیتش و درحالی که همگان روی جراحی او تاکید داشتند، به توپ ضربه می زد و اصرار می کرد در ترکیب پرسپولیس بازی کند اما درنهایت همان راهی را رفت که ماه ها قبل باید می رفت و بالاخره روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا مشخص نباشد او برای فصل بعد در لیست یحیی قرار دارد یا نه. فراموش نکنیم او در نیم فصل باید از پرسپولیس جدا می شد اما سرمربی پرسپولیس با حفظ شان و جایگاه آل کثیر او را در لیست نگه داشت و هنوز هم مشخص نیست قرار است عیسی را در لیست نگه دارد یا نه.

برای اطلاع از این تصمیم ابتدا باید دید آل کثیر از چه زمانی می تواند به ترکیب تیم برگردد. تجربه نشان داده بازیکن پس از مصدومیت و جراحی از ناحیه رباط صلیبی، در بهترین حالت برای بازگشت نیاز به ۶ یا ۷ ماه خواهد داشت و برهمین اساس در بهترین زمان ممکن آل کثیر می تواند اواسط آذر ماه به پرسپولیس ملحق شود. در این صورت عیسی قطعا نیم فصل اول رقابت های لیگ بیست‌ و دوم را از دست می دهد. از این رو باید دید یحیی گل محمدی باز هم او را در لیست نگه خواهد داشت یا نه.

اخبار حکایت از آن دارد که تصمیم یحیی همانی است که بود. به این معنا که اگر او دو مهاجم خوب و آماده پیدا کند و با توجه به انتقال آن ها به پرسپولیس چاره ای نداشته باشد جز این که لیست را خالی کند، آن وقت عیسی از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد. در غیر این صورت آل کثیر همچنان در لیست باقی خواهد ماند تا پس از آذرماه به جمع سرخ ها ملحق شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *