بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا صمد مرفاوی 13 استقلالی را به تیم ملی جوانان دعوت کرده است؟

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
اردوی تیم ملی جوانان

با انتخاب صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان این شائبه ایجاد شده که او 13 بازیکن از استقلال را به اردوی این تیم دعوت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با انتخاب صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان این شائبه ایجاد شده که صمد مرفاوی 13 بازیکن از تیم استقلال را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، این شائبه در حالی به‌وجود آمده که بیش از 200 بازیکنی که به تست فنی تیم ملی جوانان در روزهای اخیر دعوت شده‌اند پیش‌تر از سوی فدراسیون فوتبال و از بین نزدیک به 14000 بازیکن گزینش شده‌اند و حضور آنها در لیست نهایی قطعی نیست و تنها از سوی صمد مرفاوی ارزیابی فنی خواهند شد. به‌نوعی سرمربی این تیم در انتخاب این نفرات نقشی نداشته است و تنها تلاش می‌کند با بازی‌های درون تیمی بهترین‌ها را از بین آنها انتخاب کند. این نفرات از سوی گروه استعدایابی فدراسیون فوتبال انتخاب شده‌اند.

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید:

مراحل استعدادیابی برای انتخاب نفرات تیم زیر 20 سال در حال انجام است و تاکنون بازیکنی برای حضور در اردوی این تیم انتخاب و معرفی نشده است که مرفاوی 13 بازیکن را از استقلال به اردوی تیمش دعوت کند. متاسفانه برخی افراد دچار سوء ظن شده‌اند. پس از پایان استعدادیابی، لیست تیم جوانان اعلام خواهد شد و برای نفرات دعوت شده به اردو فراخوان خواهیم داد تا در اردو شرکت کنند. شاید از بین حدود 200 بازیکن که در استعدادیابی حضور دارند، این تعداد بازیکن استقلالی باشند اما این امر به معنی حضور در تیم ملی جوانان نیست.

فدراسیون فوتبال در دو مرحله 81 بازیکن و در سه مرحله دیگر 124 بازیکن را برای حضور در تست فنی زیر نظر صمد مرفاوی دعوت کرده است. اردوی اصلی تیم ملی جوانان احتمالا با 30 بازیکن از 7 تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد. تیم ملی جوانان در گروه j مقدماتی جام ملت|‌های آسیا قرار گرفته و شهریور ماه در شهر بیشکک به مصاف تیم‌های قرقیزستان – امارات و برونئی می‌رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *