بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستیار پرتغالی نویدکیا از سپاهان جدا شد + عکس

جدایی رسمی لوئیس مارتینز از سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
جدایی لوئیس مارتینز از سپاهان

پس از جدایی محمود کریمی و علیرضا مرزبان از کادر فنی سپاهان، لوئیس مارتینز مربی با سابقه پرتغالی نیز از این باشگاه جدا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس مارتینز مربی پرتغالی سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از جدایی محمود کریمی و علیرضا مرزبان از کادر فنی سپاهان، لوئیس مارتینز مربی با سابقه پرتغالی پس از انجام مذاکره با محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال و درخواست ایشان و طی جلسات با مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه اضافه شد.

این مربی سابقه کار با مربیان شناخته شده‌ای نظیر ویاش بوآش را در کارنامه داشت ولی او که قبل از اعزام سپاهان به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تیم اضافه شد، چندان فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش پیدا نکرد و درنهایت نیز ساعاتی پیش با انتشار پستی اینستاگرامی از سپاهانی‌ها خداحافظی کرد.

او در این زمینه نوشت:

وقت تشکر از سپاهان است! با تشکر از شما هواداران، تجربه واقعی زندگی خوب! یک بار سپاهان … همیشه سپاهان! همیشه می‌بینمت، بهترین‌ها را برائت آرزو می‌کنم.

جدایی لوئیس مارتینز از سپاهان

شنیده می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان با مورایس به توافق رسیده‌اند و با این وصف احتمالا این مربی قصدی برای اضافه کردن لوئیس مارتینز به دستیارانش نداشته و یا خود این مربی تمایلی به ادامه حضور در سپاهان با رفتن محرم نویدکیا نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *