بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی روش پیشنهاد مصر را رد کرد ؛ پای تیم ملی ایران در میان است ؟

منبع آگاه در فدراسیون مصر : کارلوس کی روش تمایلی به کار در تیم ملی ما ندارد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۰
داغ ترین شایعات مجازی پیرامون نیمکت استقلال ؛ از نکونام تا استراماچونی و کارلوس کی روش حوالی آبی ها

به نقل از خبرنگار نشریه دزن فوت ،یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مصر مدعی شد که با وجود درخواست این فدراسیون کارلوس کی روش تمایلی به کار در تیم ملی مصر ندارد. این در حالی است که چندی پیش وینگادا از علاقه کی روش به حضور در جام جهانی با یک تیم آسیایی خبر داده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی مصر فعلا تمایلی به بازگشت دوباره به نیمکت این تیم ندارد.

بعداز ناکامی در راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ و شکست در دیداری جنجالی و پرحاشیه مقابل سنگال بود که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی و باتجربه تیم ملی مصر به همکاری خود با این تیم پایان داد. در ادامه تیم ملی مصر ایهاب گالال، سرمربی بومی را به جای کارلوس کی‌روش انتخاب کرد. اما این سرمربی در همین مدت کوتاه اینقدر ضعیف نتیجه گرفته که هواداران تیم ملی مصر خواهان اخراج او شده اند و جالب اینجاست رئیس فدراسیون مصر در یک برنامه زنده تلویزیونی و روی آنتن خبر قطع همکاری با ایهاب گالال را اعلام کرد. البته او مدعی شد مشکلات مالی شدید باعث شد آنها از گزینه داخلی برای نیمکت استفاده کنند.

در ۲۴ ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی مصر و بازگشت به این تیم منتشر شده بود. خبرنگار ایرانی در مصاحبه با اسحاق چبلی، خبرنگار نشریه دزن فوت در این رابطه سوال کرد و او مدعی شد منابع موثقی از فدراسیون فوتبال مصر دارد که به او اعلام کرده اند کارلوس کی‌روش فعلا تمایلی به همکاری با این تیم ندارد.

در واقع این سرمربی باتجربه و پرتغالی تاکید کرده با این گروه در فدراسیون فوتبال مصر نمی تواند کار کند و به همین دلیل فعلا علاقه ای به بازگشت ندارد. اخباری در مورد تغییر و تحولات بزرگ در فدراسیون و احتمال برکناری جمال علام، رئیس فدراسیون مصر منتشر شده و ممکن است در صورت رخ دادن این اتفاق، کارلوس کی‌روش دوباره هدایت این تیم را به عهده گیرد.

همچنین در ۲۴ ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی و مواردی از این دست منتشر شده و به نظر می رسد آینده این سرمربی باتجربه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *