بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری علیرضا بیرانوند از انتقال ستاره محبوب هواداران استقلال به پرسپولیس +‌ سند

بیرانوند : نورافکن دوست دارد پرسپولیسی شود اما هنوز یک سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده است

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


این روزها نام‌های زیادی در اطراف پرسپولیس برای پست مدافع چپ به گوش می‌رسد اما مهمترین بازیکنی که اسم او به پرسپولیس لینک شده ، امید نورافکن مدافع- هافبک سپاهانی‌ها بود که آخرین آپدیت درباره احتمال پرسپولیسی شدن او مربوط به صحبتهای علیرضا بیرانوند در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تا امروز پرسپولیس فعال‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود که به صورت رسمی از خریدهای خود رونمایی کرده است. آنها خیلی زود فعالیت نقل و انتقالاتی را کلید زدند اما در چند پست هنوز به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی هستند.

این روزها نام‌های زیادی در اطراف پرسپولیس برای پست مدافع چپ به گوش می‌رسد اما مهمترین بازیکنی که اسم او به پرسپولیس لینک شده ، امید نورافکن مدافع – هافبک سپاهانی‌ها بود که آخرین آپدیت درباره احتمال پرسپولیسی شدن او مربوط به صحبتهای علیرضا بیرانوند در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر است.

انتشار عکسهایی از بیرانوند در کنار نورافکن این شایعه را سر زبان‌ها انداخت که شاید بیرو مامور مذاکره با بازیکن اسبق استقلال باشد.

توضیح دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در این زمینه را بخوانید:

 امید در تیررس قرمزها قرار دارد اما هنوز یک سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده و بعید است که سپاهانی‌‌ها حاضر به جدایی این ستاره شوند. چراکه همین حالا نیز نفرات زیادی از این باشگاه جدا شده‌اند و این باشگاه دیگر علاقه‌ای به از دست دادن یک ستاره دیگر ندارد. نورافکن شاید قلبا دوست داشته باشد به پرسپولیس بیاید اما قراردادی که با سپاهان دارد مانع این انتقال خواهد شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *