بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار به پرسپولیس ؛ ستاره در رادار فولاد قرار دارد

فولاد خوزستان خواهان به خدمت گیری سیامک نعمتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع- هافبک پرسپولیس مورد توجه فولاد خوزستان قرار گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از بازیکنانی که در پایان این فصل قراردادش با قرمزهای پایتخت به پایان رسیده، سیامک نعمتی است. بازیکن چندپسته پرسپولیس که با خواست برانکو قرمزپوش شد از سال ۹۶ در این تیم حضور داشته و بیش از صد بازی را با پیراهن این تیم انجام داده است.

سیامک که پیش تر نیز اعلام کرده بود در پایان لیگ بیست و یکم بازیکن آزاد خواهد شد و برای روشن شدن تکلیفش منتظر پایان بازی‌های لیگ مانده بود، هنوز با مدیران پرسپولیس به توافق مالی برای تمدید قرارداد نرسیده است و همچنان بر سر چند بند قراردادش با قرمزها اختلاف دارد.

حال شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که جواد نکونام در تماس با سیامک نعمتی خواهان حضور او در فولاد خوزستان برای فصل آینده شده است. گفته می شود پیشنهاد فولادی ها به سیامک نعمتی تفاوت زیادی با رقم پیشنهادی پرسپولیس به او دارد و حالا این بازیکن نیز مانند احسان پهلوان به دومین بازیکن قرمزها تبدیل شده که در تیررس فولادی‌ها و جواد نکونام قرار گرفته است.

سیامک نعمتی توانایی بازی در پست‌های دفاع راست، وینگر راست و مهاجم را دارد و در پرسپولیس در تمامی این پست‌ها به میدان رفته است.

باید منتظر ماند و دید فولاد خوزستان سیامک نعمتی را نیز از پرسپولیس جذب می کند یا این بازیکن قراردادش را با قرمزها تمدید خواهد کرد تا فصل آینده را هم با شماره 88 در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *