بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رئیس پورتو به شایعات جدایی مهدی طارمی

داکوستا : هیچ تماسی از هیچ باشگاهی در مورد طارمی وجود ندارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵
پورتو ؛ داکوستا : هیچ تماسی از هیچ باشگاهی در مورد طارمی وجود ندارد

داکوستا مالک باشگاه پورتو هرگونه مذاکره برای فروش مهدی طارمی را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته مراسم رونمایی از پیراهن فصل بعد پورتو با اسپانسر جدید این باشگاه برگزار شد. پینتو داکوستا مالک آبی و سفیدها نیز در حاشیه این مراسم به صحبت پرداخت که بخشی از گفته های وی درباره بازار نقل و انتقالات تابستانی بود.

او در این باره گفت:

آنچه که من شنیده و خوانده ام این است که پورتو دیگر تیمی ندارد و همه چیز از بین رفته است. دیگو کاستا اکنون در بارسلونا است، طارمی راهی فنرباغچه شده، ویتینیا در انگلیس است و تونی مارتینز هم به والنسیا پیوسته… اجازه دهید از صفر شروع کنیم، ما دیگر کسی را نداریم.

داکوستا که این جملات را با حالت کنایه به زبان آورده بود در ادامه گفت:

من هیچ نگرانی بابت بازار نقل و انتقالات ندارم تنها چیزی که می توانم قول بدهم این است که تا به امروز هیچ تماسی از هیچ باشگاهی در مورد دیوگو کاستا وجود ندارد. نه او، نه طارمی، نه تونی مارتینز.

او در ادامه اظهار داشت:

فقط یک پیشنهاد ملموس، با ارزشی قابل توجه برای ویتینیا وجود داشت که ما آن را نپذیرفتیم و به بند فسخ استناد کردیم که تنها راه بردن بازیکن، پرداخت کامل بند فسخ بدون حتی یک یورو کمتر است.

طی روزهای اخیر اخبار و شایعات متعددی در رسانه های ترکیه مبنی بر علاقه ژرژ ژسوس برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی مطرح شده بود که بدین ترتیب و با صحبت های پینتو داکوستا، این اخبار تکذیب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *