بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صدای گیمینگ را شفاف‌تر کنید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳
صدای گیمینگ را شفاف‌تر کنید

برای یک بازی جذاب و شفاف در کنار کنسول بازی مناسب و باکیفیت، هدفون‌ها و هدست‌ها حرف اول را می‌زنند. گیمرها به‌خوبی می‌دانند که صدای واضح و مطلوب در فضای بازی، تاثیر زیادی در جذابیت بازی کامپیوتری دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای یک بازی جذاب و شفاف در کنار کنسول بازی مناسب و باکیفیت، هدفون‌ها و هدست‌ها حرف اول را می‌زنند. گیمرها به‌خوبی می‌دانند که صدای واضح و مطلوب در فضای بازی، تاثیر زیادی در جذابیت بازی کامپیوتری دارد. به همین دلیل هر گیمر در کنار کنسول بازی نیاز به هدفون باکیفیت دارد. در حال حاضر انواع مختلفی از هدست‌ها و هدفون‌ها در بازار موجود هستند که هرکدام مزایای متفاوتی دارند.

اگر شما هم یک گیمر باتجربه باشید، به‌خوبی اهمیت صدای فراگیر با قابلیت حذف نویز و صداهای اضافه را میدانید. البته نمی‌توان انکار کرد که هیچ‌وقت امکان تجربه حداکثری از بازی‌های کامپیوتری وجود ندارد. اما با توجه به بودجه‌های مختلفی که برای این کار کنار می‌گذارید، می‌توانید گزینه خوبی برای یک گیم کامپیوتری جذاب تهیه کنید. به همین دلیل در ادامه قصد دارم برخی از بهترین هدفون‌های مناسب برای گیم را بررسی کنم و مزایای و معایب هرکدام بیان می‌شود.

ویژگی‌های یک هدفون خوب برای گیمینگ

اولین فاکتوری که باید یک هدفون و هدست مناسب برای بازی داشته باشد، راحتی در استفاده است. گیمرها به‌خوبی می‌دانند که زمان شروع یک بازی ممکن است تا چند ساعت بازی ادامه پیدا کند و به همین دلیل همراه داشتن یک هدست مناسب بسیار مهم است. برای این کار باید هدفون و هدست وزن مناسبی داشته باشد و در عین حال درایورهای آن از متریال نرمی تهیه شده باشد که استفاده از آن در بلندمدت آزاردهنده نباشد و گوش را اذیت نکند. همچنین متناسب بودن با آناتومی گردن و گوش کمک می‌کند که کاربرد هدفون برای چند ساعت باعث خستگی بدن نشود.

در عین حال کیفیت صدا بسیار مهم است که صدایی فراگیر و وسیع را در اختیار شما قرار دهد تا به‌طور کامل در صحنه‌های گیمینگ غرق شوید و با تمام وجود احساس کنید که در صحنه بازی قرار دارید. اما در کنار کیفیت مرغوب در صدا، باید هدست و هدفون از یک میکروفون باکیفیت برخوردار باشد تا صدایی واضح به گوش برساند.

نکته بعدی مقاومت و استحکام مناسب محصول است تا عمر مفید بیشتر داشته باشد و تا سال‌های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. برای این موضوع متریال ساخت هدفون و هدست اهمیت پیدا می‌کند. اما در کنار کیفیت در ساخت باید محصول دارای قیمت خوبی باشد و بتوانید با هزینه کمتر، کیفیت مرغوب را در اختیار بگیرید.

درنهایت یکی از بدترین اتفاقات در بازی کامپیوتری تاخیر در صدای دریافتی است که البته بیشتر در محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب بروز می‌کند. زمانی که تاخیر در صدا رخ می‌دهد، صداهای دریافتی دیرتر از زمانی که انتظار دارید، شنیده می‌شود و همین موضوع کافی است تا لذت بازی را به‌طور کل از بین ببرد. به همین دلیل هنگام خرید هدست و هدفون حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

صدای گیمینگ را شفاف‌تر کنید

هدفون و هدست گیمینگ کوانتوم Quantum

خوب بیایید برای شروع از هدست گیمینگ جی بی ال سری کوانتوم Quantum شروع کنیم. این هدست‌ به‌خوبی با ویندوز، مک، ایکس باکس سری X، S و One سازگار است . همچنین می‌توانید از این هدست در PS4، PS5، انواع موبایل با جک هدفون 3.5 میلی‌متری یا نینتندو سوییچ استفاده کنید. جالب است بدانید که بیشتر گیمرها نیز این مدل هدست را در دسته بهترین هدست‌های گیمینگ جی بی ال می‌دانند. همچنین این محصول مجهز به درایورهای 50 میلی‌متری است و وزنی معادل با 369 گرم دارد. در عین حال امکان جدا کردن کابل هدفون وجود دارد.

هدفون Razer Kraken 7.1 V2

این هدفون و هدست یکی از بهترین گزینه‌ها برای کنسول بازی PS4 است که کیفیت صدایی عالی و مناسب در کنار سبکی، دوام خوب و راحتی در استفاده را ابری گیمرها به ارمغان می‌آورد. همچنین متریال ساخت این هدفون از مواد بادوام و مقاوم است تا عمر مفید بیشتری در کنار کیفیت در عملکرد داشته باشد. همچنین قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه به همراه امکان سفارش سازی تنظیمات از طریق نرم‌افزار Razer Synapse فراهم است. اما در عین حال نمی‌توان معایب آن را هم نادیده گرفت. این محصول قابلیت مناسبی برای حذف نویز ندارد و دلیل این موضوع هم پشت باز بودن هدفون است.

به‌طورکلی استفاده از این هدست به شما کمک می‌کند که تجربه گیمینگ بسیار مطلوبی داشته باشید و صدایی عالی در روند بازی ایجاد می‌کند. همچنین وزن سبک آن باعث می‌شود که کاربرد بلندمدت آن راحت باشد و احساس خستگی نکنید.

CORSAIR Void RGB Elite

برای برخورداری از یک بازی جذاب و عالی نیاز به چند ابزار مختلف در کنار هم دارید. به‌طور مثال اولین ابزار لازم، داشتن یک کنسول بازی خوب و یا لپ تاپ گیمینگ مناسب است. البته همیشه نمی‌توان لپ تاپ بازی را با قیمت ارزان خرید. به همین دلیل در این موارد می‌توانید با خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ msi  باکیفیت، ابزاری مناسب برای یک بازی جذاب تهیه کنید.

در عین حال با همراه داشتن و خرید یک هدفون باکیفیت و مرغوب نیز می‌توانید صداهایی واضح، بدون نویز و صدای اضافه دریافت کنید تا لذت بازی کامپیوتری چندین برابر شود. برای این کار هدفون CORSAIR Void RGB Elite یکی از بهترین‌ها در بازار است که مزایای مختلفی را برای بازی کامپیوتری به شما ارائه می‌دهد. این محصول با انواع کنسول، مک و PC سازگار است و مزایای متفاوتی مانند قیمت مناسب و باتری بادوام دارد. اما در عین حال به دلیل وزن سنگین، استفاده از آن کمی سخت است و در بلندمدت می‌تواند آزاردهنده باشد.

نکته مهم دیگر درباره ویژگی‌های CORSAIR Void RGB Elite این است که این هدست به‌صورت بی‌سیم طراحی شده و برد عملکرد آن تا 12 متر است. همچنین تاخیر کم 2.4 گیگاهرتزی به همراه نورپردازی RGB و طراحی زیبا و مدرن در این محصول وجود دارد. علاوه بر آن این هدست قابلیت حذف هر صدای اضافی را دارد تا صدایی فوق‌العاده و شفاف را برای یک گیم جذاب به شما ارائه دهد. درنهایت اینکه باتری مرغوب این هدست عملکردی معادل با 16 ساعت دارد تا بدون نیاز به شارژ کردن بتوانید یک بازی بی‌دغدغه و لذت‌بخش را پیش ببرید.

صدای گیمینگ را شفاف‌تر کنید

هدست گیمینگ باسئوس مدل NGD05-01

این محصول با استفاده از پورت USB قابل اتصال به انواع کنسول بازی و یا لپ تاپ گیمینگ و کامپیوتر است. همچنین با کمک تبدیل پورت یو اس بی به USB-C می‌توانید هدست را در گوشی موبایل اندرویدی خود استفاده کنید و از انواع بازی  و گیم آنلاین لذت ببرید. البته فراموش نکنید که برای یک بازی کامپیوتری متنوع و خلاق اندرویدی آنلاین باید از یک بسته اینترنت به‌صرفه و اقتصادی هم برخوردار باشید تا بازی بلندمدت باعث هزینه‌های بیش از حد نشود. به همین دلیل توصیه می‌شود از بسته‌ها و خدماتی مقرون به‌صرفه و مناسب مانند فعالسازی بسته اینترنت همراه اول استفاده کنید.

نکته قابل توجه دیگر درباره این هدست این است که وزنی معادل با 450 گرم و چراغ‌های گرد RGB دارد تا در کنار کیفیت خوب، جلوه بصر و طراحی مناسبی داشته باشد. در عین حال برخورداری از کابل دو متری USB در این محصول به همراه میکروفون تاشو کمک می‌کند که بتوانید علاوه بر گیمینگ، از آن برای شنیدن فایل‌های صوتی و تماس‌های تلفنی استفاده کنید و صداها را بدون نویز و با شفافیت کامل دریافت کنید.

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud ll

این هدست یکی از بهترین‌ها با طراحی مناسب است و با وزن 320 گرمی خود استفاده راحتی را برای شما فراهم می‌کند. برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال به همراه تبدیل جک 3.5 به پورت USB در این محصول وجود دارد. همچنین کاپ‌های به کار رفته در طراحی آن از متریال چرم مصنوعی نرم است که از ورود صداهای بیرونی و اضافی جلوگیری می‌کند و در بلندمدت مانع آزار رسیدن به گوش می‌شود.

متریال بدنه آن هم از آلومینیوم است تا کیفیت مرغوبی داشته و عمر مفید بیشتری برای بازی‌های جذاب ارائه دهد. صدای فراگیر 7.1 کاناله در این محصول به همراه قطر درایورهای مناسب، کمک می‌کنند که کیفیت صدایی بسیار خوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

 

 

 

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *