بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصویری جالب و دیده نشده از ستاره پرسپولیس در جلسه تمدید قرارداد + سند

تمدید قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس با لباس دامادی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱:۰۵
تمدید قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس با لباس دامادی

میلاد سرلک بالاخره پس از کش و قوس فراوان در حالی عصر دیروز قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد که در آن با لباس دامادی و کت و شلوار و کروات حاضر شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد سرلک با استایل خاص خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا به‌شدت موردتوجه هواداران فوتبال قرار بگیرد.

یکی از شلوغ‌ترین روزهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس، با حضور سیدجلال حسینی در ساختمان باشگاه آغاز شد و با امضای قرارداد سروش رفیعی به پایان رسید اما در این بین شاید جالب توجه‌ترین اتفاق، حضور میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با استایل خاص بود.

در حالی‌که خبرنگاران میدانی منتظر ورود سرلک بودند، ون تشریفاتی مشکی‌رنگ وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد و مقابل ساختمان باشگاه توقف کرد و در حالی‌که همه منتظر این بودند تا ببینند چه کسی از این اتومبیل پیاده خواهد شد، هافبک دفاعی پرسپولیس با کت و شلوار مشکی رنگ و کراوات و عینک دودی خاص که شباهت جالبی به عینک سرخیو راموس دارد، به سرعت و در فاصله پنج ثانیه وارد باشگاه شد.

با این حال همین ویدیوی پنج ثانیه‌ای کافی بود تا به سرعت چهره میلاد سرلک در فضای مجازی وایرال شود و ساعتی بعد تصویر او در کنار رضا درویش در صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا در فاصله ۷ ساعت تعداد پسندهایش از ۴۰۰ هزار عبور کند.

در فضای اینستاگرام نیز این نوع پوشش سرلک به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و ویدیوهای زیادی با موزیک‌های مختلف وایرال شد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس کت و شلوار سرلک را به لباس دامادی تشبیه کردند و حتی خبرنگاران نیز در این مورد از او سوال پرسیدند.

حالا تصاویر جدید از تمدید قرارداد میلاد سرلک منتشر شده که احتمالا او را به خوشتیپ‌ترین چهره نقل و انتقالات تبدیل خواهد کرد و شاید حتی این استایل به یک مد جدید برای لحظه امضای قرارداد هم تبدیل شود.

تمدید قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس با لباس دامادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *