بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ دلبری خرید جدید پرسپولیس از هواداران سرخ + سند

مرتضی پورعلی گنجی : پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای من افتخار است ؛ امضای قرارداد من دلی بود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۰


مرتضی پورعلی گنجی در اولین مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد که پوشیدن پیراهن سرخ برای او افتخار است و امضای قراردادش دلی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خرید جدید تیم پرسپولیس می‌گوید با اعتماد به یحیی گل‌محمدی، امکان قهرمانی در لیگ برتر وجود دارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین مصاحبه پس از انتقال به پرسپولیس در رختکن زمین تمرینی پرسپولیس و در حالی‌که کیت این تیم را برتن داشت، رودرروی دوربین باشگاه پرسپولیس نشست و به برخی سوالات پاسخ داد:

* امضای قرارداد با پرسپولیس؟

برگشتم ایران و افتخار پوشیدن پیراهن سرخ را خواهم داشت و خدا را از این بابت شکر می‌کنم. از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند، تشکر می‌کنم.

* روند انتقال به پرسپولیس؟

زیاد طول نکشید چون خودم دلی این کار را کردم تا از پرسپولیس راهی جام جهانی شوم و بتوانم حداقل یک افتخاری هم برای خودم داشته باشم که پیراهن پرسپولیس را بپوشم. خیلی هم از این بابت خوشحالم.

* ارتباط با هواداران سرخ؟

از گذشته تا حالا هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و انقدر محبت کردند که امیدوارم لایق باشم. در این سال‌ها همیشه صحبتش می‌شد اما چون قرارداد بلندمدت می‌بستم، تیم‌های دیگر ما را می‌فروختند اما شرایطش که پیش آمد، تیم‌های دیگر هم لطف داشتند و من به آنها گفتم اگر بخواهم در ایران بازی کنم اولویتم پرسپولیس است.

* صحبت با یحیی؟

من افتخار شاگردی آقای گل‌محمدی را در نفت تهران داشتم و بعد از آقای ابراهیم زاده آقا یحیی لطف زیادی به من به‌عنوان بازیکن ۱۹-۲۰ ساله داشت. دوباره من را رو کرد و در پست دفاع وسط هم آقا یحیی من را تحویل تیم ملی داد. با او صحبت کردم و همه چیز خیلی خوب جلو رفت و امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم.

* واکنش هواداران؟

در این چند وقتی که بحث آمدنم به پرسپولیس بود، خیلی بیشتر از قبل به من لطف داشتند و همه جای ایران هستند و امیدوارم شرمنده اخلاق و محبت آنها نشوم.

* حضور در تمرین سرخپوشان؟

جو سرخ ها خوب است؛ وقتی آمدم تمرین، با بازیکنان همبازی بودم و با مربیان هم کار کرده بودم. اینکه من را در این تایم بعد از مصدومیت خطرناک پذیرفتند باارزش بود؛ با فراغ بال من را پذیرفتند و به من کمک کردند و از آنها متشکرم. مصدومیت من مصدومیت کوچکی نبود و از آنها متشکرم.

* پنج دوره قهرمانی متوالی؟

به نظرم پنج سال قهرمانی در لیگ برتر برای هر لیگی امکان پذیر نیست و این تکرارنشدنی است. به نظرم امسال هم می‌توانستند قهرمان شوند و یک‌سری اتفاقات افتاد که قهرمان نشوند اما چیزی از ارزش پرسپولیس کم نخواهد شد و دوباره با مدیریت کادرفنی و استعداد بازیکنان، احساس می‌کنم این اتفاق رخ می‌دهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *