بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله وحشتناک مایلی کهن به منتقدان اسکوچیچ ؛ او ما را به جام جهانی برد

محمد مایلی کهن : اگر تیم ملی در بازی دوستانه هم نبازد، چه زمانی می‌تواند ببازد؟

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰
واکنش مایلی کهن به شرایط تیم ملی

محمد مایلی کهن به حمایت از دراگان اسکوچیچ پرداخت و از افرادی که نام کی‌روش را برای هدایت تیم ملی مطرح می‌کنند، انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مایلی کهن به حمایت از دراگان اسکوچیچ پرداخت و از افرادی که نام کی‌روش را برای هدایت تیم ملی مطرح می‌کنند، انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، محمد مایلی‌کهن که امروز همراه با تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس در این باشگاه حاضر شده و در نشست با رضا درویش شرکت کرده بود، در این باره گفت:

این یک محبتی بود که آقای درویش کردند و لطف داشتند، با توجه به اینکه آقای حاج‌رحیم‌پور یکی از بهترین بازیکنان سابق پرسپولیس به ایران تشریف آوردند، بزرگتر ها را دعوت کردند و اینجا یکدیگر را دیدیم و خیلی هم خوشحال شدیم. این جلسه کاملا دوستانه بود.

او درباره انتقادات که پس از بازی ایران و الجزایر به کادرفنی تیم ملی وارد می‌شود عنوان کرد:

برخی موافق هستند و برخی مخالف؛ اگر تیم ملی در بازی دوستانه هم نبازد، چه زمانی می‌تواند ببازد؟ دیشب فرانسه چه کار کرد؟ آیا فرانسه قهرمان جام جهانی شده یا خیر؟ قهرمان اروپا شده یا خیر؟ مگر در کشور خودش نباخت؟ الان در گروهش چه شرایطی دارد؟ اینها واقعیت هایی است که باید بپذیریم. در بازی دوستانه اگر ببریم بهتر است اما اینطور هم نیست که تا تیم می‌بازد بگوییم فاجعه است.

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اینکه برخی معتقد هستند تیم ملی برابر تیم های قدرتمند می‌بازد گفت:

ما در دوره مربی های قبلی با برزیل بازی می‌کردیم؟ چطور یادمان رفته؟ در دوره های قبل با آنگولا و سیرالئون بازی می‌کردیم. الجزایر با سیرالئون قابل مقایسه است؟ بعضی می‌گویند بازیکنان الجزایر نبودند؛ در تیم ما هم که ۳۰-۴۰ درصد بازیکنان فیکس نبودند.

مایلی‌کهن در مورد بحث تغییر کادرفنی و مطرح شدن نام کارلوس کی روش گفت:

آقای کی‌روش بعد از اینکه از ایران رفتند در چه تیم هایی مربیگری کردند؟ کلمبیا و مصر. تیم کلمبیا که آقای گل خورده شد و از آنجا اخراج شد؛ در فوتبال کلمبیا سابقه نداشت از تیمی پنج گل بخورند. مصر چه شد؟ به جام جهانی رفت؟ در‌ جام ملت های آفریقا هم قهرمان نشدند. با تیم ما هم دو بار به جام جهانی رفت؛ مگر تیم قبل از ایشان به جام جهانی نرفته بود؟ ما یکباره یادمان می‌رود. می‌گفتند داور؛ در بازی با ازبکستان یک توپ آنها حدود نیم متر وارد دروازه ما شد اما داور نگرفت. اینها سیاه‌نمایی است.

وی افزود:

من ابتدا مخالف دراگان اسکوچیچ بودم چون کارنامه ای نداشت اما بعد از اینکه ما در دور اول با آقای ویلموتس به مشکل خوردیم و همه از صعود به جام جهانی ناامید شده بودیم، این بنده خدا آمد و تیم به راحتی به جام جهانی رفت. چه می‌خواستیم؟ یادتان باشد در جام جهانی هم ما با هر مربی وارد مسابقات شویم شانس کمی داریم. اینکه ما این تعداد لژیونر داریم به کنار، در جام جهانی یقین بدانید که کار گروهی مهم است که ما در این زمینه ضعف داریم و مربی تیم ملی هم نمی‌تواند ظرف ۱۰-۱۵ روز با چهار بازی تدارکاتی تیم ملی را در جام جهانی موفق کند.

مایلی‌کهن درباره عملکرد مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید بیان کرد:

آقا مهدی یکی از بهترین های تاریخ ما است و هیچ شکی در این مسئله نیست. من تیم امید را دنبال می‌کنم و به نظر من تیم آقای مهدوی‌کیا علی‌رغم تمام زحماتی که کشیده شد، از نظر فردی نسبت به ادوار گذشته ضعیف تر بود. باز هم اعتقاد دارم او در ادامه راه باید در گزینش بازیکنانش تجدید نظر کند. این اعتقاد من است و نمی‌گویم حتما هم درست است.

او ادامه داد:

در حال حاضر امکانات که با گذشته قابل مقایسه نیست؛ ما یک بار هم نمی‌توانستیم در زمین شماره یک آزادی تمرین کنیم. پس شرایط خیلی متفاوت شده است.

مایلی‌کهن در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

زمانی که آقای عزیزی خادم می‌خواستند رئیس فدراسیون بشوند من گفتم ایشان محلی از اعراب در فوتبال ندارد و هیچوقت هم حرف هایم را نمی‌خورم اما واقعا گروه آقای عزیزی خادم موفق تر از تمام ادوار فدراسیون های ما بودند که تیم یک هفته پیش از پایان مسابقات به جام جهانی رفت. از نقطه نظر فنی تیم و فدراسیون ایشان موفق بوده است. من از سایر زمینه ها اطلاعی ندارم.

او در پاسخ به اینکه آیا لزومی به تغییر در استادیوم بود گفت:

در حال حاضر که مشکلاتی ایجاد کرده‌اند اما من از بقیه ماجراها اطلاعی ندارم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *