بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره 8 پرسپولیس به خط پایان رسید !

پایان کار رضا اسدی در پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۴
توافق رضا اسدی با بوریرام تایلند ؛ جدایی زودهنگام خرید کم فروغ گل محمدی از پرسپولیس !

با وجود شایعاتی مبنی بر ماندگار شدن رضا اسدی در پرسپولیس به نظر نمی رسد که شماره 8 سرخ ها فصل آینده هم در این تیم توپ بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی‌رغم شایعاتی که در خصوص رضا اسدی  هافبک پرسپولیس به گوش می‌رسید، اکنون باید پایان همکاری طرفین را بعد از یک فصل، رسمی دانست.

هافبک میانی پرسپوليس که در ابتدای فصل به‌عنوان یکی از خریدهای جذاب به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد، اکنون پایانی زودهنگام با پیراهن شماره هشت داشته و فصل آتی را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد.

اسدی که علی‌رغم فشار زیادی که در دوران حضور در پرسپولیس تهران پشت سر گذاشت، در نهایت موفق شد با چهار گل یکی از گلزن‌ترین هافبک‌های این تیم لقب گیرد. با این حال شرایط به شکلی پیش رفت که او قبل از اتمام فصل، از پایان همکاری‌اش با پرسپوليس خبر داد و در این بین گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره انتقال دوباره‌اش به فوتبال خارج از ایران و اینبار به مقصد بوریرام تایلند به گوش می‌رسید.

البته در روزهای پایانی فصل باز هم شایعه ادامه همکاری طرفین به گوش رسید و اینبار اما گفته می‌شود این بازیکن قصد پایان همکاری با پرسپوليس و ادامه حضور در تیم دیگری دارد. اسدی اما با پیشنهاداتی از داخل و لیگ برتر مواجه شده که احتمالا باعث شود او لیگ بیست و دوم را در ایران دنبال کند.

اسدی که سابقه بازی در نفت تهران، سایپا، سپاهان و تراکتور را در کارنامه دارد، باید دید ششمین تیم ایرانی‌اش در لیگ برتر کدام خواهد بود و شاید نیز در آخرین لحظه با توجه به آفر تایلندی‌اش تصمیم جدیدی را دنبال کرد.

شماره هشت سرخ‌پوشان بعد از یک فصل و با آمار چهار گل زده در جمع این تیم، جدیدترین خروجی قطعی این تیم لقب گرفته و سرنوشت او نیز طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *