بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره گران قیمت یوونتوس : مقایسه من با زلاتان اشتباه است!

ولاهوویچ : مقایسه من با زلاتان غیرمنصفانه است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۰
ولاهوویچ : مقایسه من با زلاتان غیرمنصفانه است

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، هرگونه مقایسه با زلاتان ابراهیموویچ را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ولاهوویچ یکی از ستاره‌های این فصل رقابت‌های لیگ ایتالیا بود و نمایش درخشانی را در ترکیب فیورنتینا و یوونتوس به نمایش گذاشت.
این بازیکن در طول یک فصل و نیم حضورش در ترکیب فیورنیتنا موفق شد 41 گل برای این تیم به ثمر برساند و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با قراردادش به ارزش 70 میلیون یورو جدا شده و به یوونتوس رفت.
این ستاره صربستانی به درخشش در ترکیب بیانکونری نیز ادامه داد و موفق شد 9 گل نیز با پیراهن این تیم به ثمر برساند تا ارزش و توانایی‌های خودش را به نمایش گذاشته باشد.

درخشش این بازیکن و قدرت بدنی و مهارت او در زمینه گلزنی باعث شده که بسیاری او را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کنند که پیش از این سابقه بر تن کردن پیراهن یوونتوس را نیز داشته و این فصل موفق شد جام قهرمانی لیگ ایتالیا را به همراه میلان در سن 40 سالگی بالای سر ببرد.
ولاهوویچ در واکنش به این موضوع به خبرنگاران گفت:

« مقایسه بازیکنان با قهرمانان بزرگی که 400 یا 500 گل به ثمر رسانده‌اند و 20 یا 30 جام قهرمانی در طول دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان به دست آورده‌اند غیرمنصفانه است.»

این مهاجم یوونتوس با اشاره به دلیل دوری‌اش از این مقایسه‌ها اضافه کرد:

« این موضوع من را آزار نمی‌دهد اما در عین حال واقعیت این است که وقتی چنین مقایسه‌هایی انجام می‌شود و سپس شما یک یا دو اشتباه انجام می‌دهید، انتظارات بسیار بالا می‌رود. همه ما حق اشتباه کردن داریم، چون انسان هستیم. من می‌خواهم زندگی حرفه‌ای خودم را داشته باشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *