بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی جذاب منچسترسیتی از اریک هالند + عکس

تصاویر رونمایی منچسترسیتی از هالند خرید جدید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۶
هالند ؛ تصاویر رونمایی منچسترسیتی از هالند خرید جدید

باشگاه منچسترسیتی با انتشار ویدیویی برای اولین بار از ارلینگ هالند با پیراهن این تیم رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیتیزن‌ها موفق شدند در رقابت با بسیاری از باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید و بارسلونا برای جذب هالند پیروز شوند.
این بازیکن با امضای قرردادی پنج ساله از بروسیا دورتموند جدا شده و به ورزشگاه اتحاد رفت تا در تیم سابق پدرش بازی و تحت هدایت پپ گواردیولا بازی کند.
او پیش از این نیز سابقه زندگی در شهر منچستر را داشته و با توجه به حضور پدرش در سیتی، این باشگاه ایده جالبی را برای رونمایی از او با پیراهن این تیم پیاده کرده است.

در کلیپی که در صفحه رسمی توییتر این باشگاه منتشر شده، تصویری از نوجوانی هالند با پیراهن سیتی دیده می‌شود و سپس ویدیو به زمان حال آمده و این ستاره نروژی را با پیراهن فصل آینده این تیم نشان می‌دهد که عکس قدیمی را در دست گرفته و لبخندی بر لب دارد.

هالند ؛ تصاویر رونمایی منچسترسیتی از هالند خرید جدید هالند ؛ تصاویر رونمایی منچسترسیتی از هالند خرید جدید هالند ؛ تصاویر رونمایی منچسترسیتی از هالند خرید جدید

این بازیکن نروژی در طول چند فصل اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست و حضور او می‌تواند سیتی را که قدرت بلامنازع چند فصل اخیر لیگ برتر بوده بیش از پیش خطرناک و قوی کند.

این در حالی است که بسیاری از هواداران سیتی امیدوار هستند که حضور او در این تیم باعث شود که این تیم به رویای خود برای فتح لیگ قهرمانان اروپا برسد و پس از سال‌ها تلاش بتواند این جام را بالای سر ببرد.
به نظر می‌رسد که این بازیکن نیز از حضور در این تیم و همچنین همکاری با پپ گواردیولا بسیار خوشحال و هیجان‌زده است و همین باعث شده که همه در انتظار آغاز هرچه سریع‌تر لیگ و تماشای نمایش این بازیکن در ترکیب سیتی باشند.
پیش از این بسیاری از بازیکنان سیتی مانند جک گریلیش و رودری از حضور این بازیکن در سیتی در فصل آینده استقبال کرده بودند. سرخیو آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید نیز گفته بود که هالند مطمئنا به ستاره این تیم تبدیل خواهد شد.

هواداران سیتی در روزهای اخیر از تاخیر در رونمایی از هالند ابراز نگرانی کرده بودند اما با پایان رفتن رقابت‌های تیم ملی نروژ و آغاز تعطیلات این بازیکن، حالا سیتی این نگرانی هوادارانش را نیز رفع کرد تا همه در انتظار فصل جدید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *