بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الجزایر ۲ – ۱ ایران ؛ باخت تلخ اسکوچیچ در شب پر اشتباه مدافعان + سند

الجزایر ۲ - ۱ ؛ بازی تدارکاتی اردوی قطر ؛ باخت تیم ملی با اشتباه مدافعان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰:۴۷


تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی برای آماده سازی جام جهانی در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران پس از چیزی نزدیک به ۱۰ روز از حضور در قطر ، سرانجام در یک بازی تدراکاتی در این اردو در ورزشگاه خالی از تماشاگر القطر شهر دوحه برابر الجزایر به میدان رفت.

ایران – الجزایر، ورزشگاه القطر دوحه
داور: محمد الشماری از قطر

* ترکیب تیم ملی ایران
امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی(۴۶-امید ابراهیمی)، سعید عزت اللهی(۴۶-میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون(۴۶- عارف آقاسی )
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

* ترکیب تیم ملی الجزایر
آنتونی ماندريا، احمد توبة، عبدالقادر بدران، محمد توقای، حکیم زيدادكة، اسماعیل بن ناصر، آدم زرقان، قادري، بلال براهيمی، ریاض بن عياد، رشید غزال.
سرمربی: جمال بلماضی

لحظات حساس
دقیقه ۵: روی یک و دوی تماشایی جهانبخش و طارمی، علیرضا با دروازه‌یان حریف تک به تک شد که با تکل مدافع الجزایر موقعیت از دست رفت.
دقیقه ۶: روی دفع اشتباه امیر عابدزاده مهاجم الجزایر می‌توانست دروازه ایران را باز کند که ضربه‌اش را در آستانه رسیدن به خط دروازه مجید حسینی دور کرد.
دقیقه ۱۳: شوت مهدی طارمی پس از حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه با واکنش گلر الجزایر دفع شد.
دقیقه ۲۶: ضربه علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک مجددا از دست رفت.
دقیقه ۴۱: روی پاس عرضی به دهانه دروازه ایران، توپ روی پای تک مهاجم الجزایر جفت و جور نشد تا نورافکن از روی خط شش قدم توپ را دفع کند.

الجزایر یک- ایران صفر (دقیقه ۴۴): ریاض بن‌عیاد روی پاس به عقب اشتباه جهانبخش در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه ایران کرد.

پایان نیمه اول : تیم ملی ایران درحالی که دوبار فرصت پیش‌افتادن از حریف را از دست داد، با گلی که روی یک اشتباهی فردی به ثمر رسید، بازنده به رختکن رفت

دقیقه ۴۸ : شوت علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان دفع شد.
دقیقه ۶۰ : مهدی طارمی روی هوش بالای خودش بعد از دفع ناقص مدافع صاحب توپ شد که ضربه‌اش در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان برخورد کرد و در ادامه هم ضربه سرش راهی به دروازه نداشت.

ایران یک- الجزایر یک (دقیقه ۶۴- علیرضا جهانبخش): روی پاس در عرض امید نورافکن به دهانه دروازه پس از حرکت پایه‌توپ فوق‌العاده عارف آغاسی، علیرضا جهانبخش دروازه حریف را با یک بغل‌پا باز کرد.

دقیقه ۷۲: ضربه خطرناک امیرحسین حسین‌زاده در بدو حضورش در زمین از کنار دروازه به بیرون رفت.

الجزایر دو ایران یک(دقیقه ۸۲- عموره): روی اشتباه نورافکن در دفع توپ عموره با عابدزاده تک‌به‌تک شد و توپ را از کنار پاهای عابدزاده وارد دروازه کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *