بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش دستیار ایرانی اسکوچیچ به بازی تیم ملی مقابل الجزایر

وحید هاشمیان : امیدوارم تیم ملی ایران جلوی الجزایر نقاط ضعف و قوتمان را بشناسیم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰
وحید هاشمیان : امیدوارم تیم ملی ایران جلوی الجزایر نقاط ضعف و قوتمان را بشناسیم

وحید هاشمیان دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ مدعی شد که امیدوارم تیم ملی ایران جلوی الجزایر نقاط ضعف و قوتش را بشناسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی ایرانی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم در دیدار با الجزایر ضمن کسب نتیجه لازم، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز تا دیدار دوستانه با الجزایر در قطر گفت:

همانطور که می‌دانید اردوی ما چند روزی است که شروع شده است. متاسفانه به دلایل غیر ورزشی سفر ما به کانادا و بازی با این کشور و اکوادور میسر نشد.

وی ادامه داد:

طبیعتا بازیکنان بعد از پایان فصل دچار خستگی بدنی و ذهنی هستند. خوشبختانه بازیکنان در این چند روزه گذشته در تمرینات بسیار باانگیزه بودند و تمرینات خوبی را انجام داده‌اند. آقای اسکوچیچ و کادرفنی هم توانستند کارهای تاکتیکی و اهدافی که در آینده دارند را تا حدودی در این اردو انجام دهند. طبیعتا یکی از فیفادی‌های خودمان را نتوانستیم بازی دوستانه داشته باشیم.

مربی ایران درباره بازی با الجزایر گفت:

فردا (یکشنبه) مقابل الجزایر قرار می‌گیریم. الجزایر یکی از تیم های خوب و قدرتمند آفریقا است. بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما این تیم را آنالیز کردیم. نقاط قوت و ضعف این تیم را می شناسیم. البته دو، سه بازیکن این تیم در این دیدار نیستند. همانطور که ما هم تعدادی از بازیکنان خودمان را به دلیل مصدومیت یا مسائلی که هست، همراه خودمان نداریم.

هاشمیان یادآور شد:

امیدوار هستم که بازی فردا، یک بازی کاملا فنی برای ما باشد و بتوانیم علاوه بر نتیجه، از نظر نقاط قوت و ضعف خودمان را بیشتر بشناسیم و امیدوار هستم که در اردوی بعدی که انجام می شود و آخرین مرحله آماده سازی ما قبل از جام جهانی است، بتوانیم حریفان بسیار خوبی داشته باشیم و رقبای ما شبیه تیم هایی باشند که در گروه ما حضور دارند. در پایان برای مردمان ایران در هر جای دنیا آرزوی، سلامتی و روزهای بسیار خوب را دارم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *