بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرف های در گوشی اسکوچیچ با 4 ستاره تیم ملی + تصاویر

مشورت های خصوص دراگان اسکوچیچ با علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و علی قلی‌زاده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
تمرینات تیم ملی

تمرین شب گذشته تیم ملی در حالی برگزار شد که در پایان آن، دراگان اسکوچیچ جلسه‌ای با علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و علی قلی‌زاده داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی و چهار بازیکن تیم ملی دقایقی با یکدیگر به گپ و گفت خصوصی پرداختند.

به گزارش پارس فوتبال، تمرین شب گذشته تیم ملی در حالی برگزار شد که در پایان آن، دراگان اسکوچیچ جلسه‌ای با علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و علی قلی‌زاده داشت که جزئیات حرف‌های آنها مشخص نبود و حتی نمی‌شد حدس زد چه صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شده است.

سرمربی تیم ملی ایران که نشان داده ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با بازیکنان داشته و بعضا جلسات دو نفره‌ای با آنها برگزار می‌کند، دیشب هم در لحظات پایانی تمرین تیم ملی با چهار ستاره تکنیکی و با تجربه خود گفت‌وگویی انجام داد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

تمرینات تیم ملی

زمانی که سوت پایان تمرین زده شد و بازیکنان با انجام حرکات کششی به سرد کردن پرداختند و در حال ترک محل تمرین بودند، اسکوچیچ در زمین چمن جلسه کوتاه و خصوصی با جهانبخش، طارمی، آزمون و قلی‌زاده داشت و پس از آن محل تمرین را ترک کرد.

پس از جلسه سرمربی تیم ایران با این چهار بازیکن، دراگان اسکوچیچ در زمان خروج از محل تمرین، شروع به سر و کله زدن و شوخی با سردار آزمون کرد که تصاویر بگو و بخند آنها توسط عکاس اختصاصی تیم ملی ثبت شد.

علی قلی‌زاده هم در پایان تمرین با خانواده‌هایی که در کنار زمین بودند، مشغول عکس گرفتن بود که اسکوچیچ دست دور گردن او انداختند و با یکدیگر از زمین چمن بیرون رفتند.

تمرینات تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *