بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت زشت مجری جنجالی صدا و سیما علیه فرهاد مجیدی صدای هواداران استقلال را درآورد +‌ سند

شوخی عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال موجب ناراحتی هواداران استقلال شد

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


جدایی فرهاد مجیدی از استقلال با انتشار یک نامه‌ی خداحافظی توسط او در صفحه شخصی اش تنها چند روز پس از قهرمانی تاریخی استقلال، قطعی شد. عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش هم در یک آیتم طنز ، به جدایی عجیب فرهاد مجیدی از جمع آبی های تهران واکنش نشان داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنچه هواداران استقلال از آن می‌ترسیدند بالاخره اتفاق افتاد. فرهاد مجیدی، سرمربی جوان و موفق آبی‌پوشان، بعد از سپری‌کردن یک فصل فوق‌العاده و قهرمانی با رکوردهایی فراموش‌نشدنی، با طرفداران استقلال وداع کرد و برای ادامه چالش‌های دوران مربیگری خود راهی امارات شد.

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال با انتشار یک نامه‌ی خداحافظی توسط او در صفحه شخصی اش تنها چند روز پس از قهرمانی تاریخی استقلال، قطعی شد.

عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش هم در یک آیتم طنز ، به جدایی عجیب فرهاد مجیدی از جمع آبی های تهران واکنش نشان داد .

انتشار این ویدیو در برنامه ویدیو چک موجب خشم و ناراحتی هواداران استقلال شده است . آبی ها با اینکه دل خوشی از فرهاد مجیدی بابت جدایی عجیبش از استقلال ندارند ، اما توهین به سرمربی محبوب و رکورد دار استقلال که این باشگاه را پس از سال‌ها به قهرمانی لیگ برتر رساند را نمی پذیرند . هواداران استقلال با حمله به عبدالله روا خواستار عذرخواهی این مجری جنجالی صدا و سیما از باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی شدند .

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *