بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند برومند به مجیدی : او همیشه خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد

برومند : مجیدی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و اگر این‌طور نبود در این تیم می‌ماند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰
نظر پرویز برومند درباره استقلال

دروازه‌بان پیشین استقلال اعتقاد دارد در بحث انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان، مدیرعامل این باشگاه بهترین انتخاب را انجام خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد در بحث انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان، مدیرعامل این باشگاه بهترین انتخاب را انجام خواهد داد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از تسنیم، پرویز برومند درباره تصمیم فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال که با انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه روبه‌رو شده است، گفت:

آنهایی که می‌خواهند دیدگاه غیراحساسی به این موضوع داشته باشند، به مجیدی حق می‌دهند که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، ولی من احساسی هستم و نظرم این است که جدایی مجیدی منطقی نبود. مجیدی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و اگر این‌طور نبود در این تیم می‌ماند.

وی در مورد اینکه اکثر هواداران نسبت به جدایی مجیدی، موضع منفی نداشته‌اند، تأکید کرد:

هواداران استقلال بهترین و منطقی‌ترین هواداران فوتبال در دنیا هستند. به هر حال این تصمیمی بود که مجیدی گرفت، ولی او بعد از اینکه استقلال را با آماری خوب قهرمان کرد باید می‌ماند و این روند را ادامه می‌داد.

برومند در پاسخ به این پرسش که «آیا جواد نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است؟»، اظهار داشت:

مطمئناً گزینه خوبی است. فراتر از این موضوع باید بگویم که من به توانایی مدیری مثل مصطفی آجورلو که بسیار مدبر و تواناست اعتقاد دارم و مطمئنم که برای انتخاب سرمربی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

پیشکسوت استقلال راجع به شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر خاطر نشان کرد:

اگر این تیم بازیکنانش را حفظ و یک مهاجم گلزن و یک هافبک بازیساز جذب کند، شک نکنید که دوباره این قهرمانی را تکرار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *