بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های گزینه خرید بایرن مونیخ ؛ جانشین لواندوفسکی پیدا شد؟! + فیلم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷


انتظار می‌رود سادیو مانه یک انتقال بی‌دردسر به مقصد بایرن مونیخ داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ برای آوردن سادیو مانه به تیمش بسیار امیدوار است و مدیران ارشد این باشگاه برای تسهیل فرایند انتقال، به زودی راهی شهر لیورپول می‌شوند تا مذاکره مستقیم داشته باشند.

به گزارش بیلد، حسن صالح‌ حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ این هفته به انگلیس سفر می‌کند تا شخصا با مدیران لیورپول دیدار کرده و برای انتقال سادیو مانه مذاکره کند. اولیور کان هم همراه صالح حمیدزیچ خواهد بود. صالح حمیدزیچ طی روزهای اخیر تماس‌هایی مداوم و جدی با جولین وارد، مدیر ورزشی لیورپول داشته است. لیورپول به مانه قول داده سد راه او نخواهد شد. بیورن بزمر، مدیربرنامه‌های وینگر 30 ساله لیورپول به این باشگاه اطلاع داده که موکلش مایل است راهی بایرن مونیخ شود. تمام طرفین می‌خواهند یک جدایی و انتقال بی‌دردسر داشته باشند.

دو سال پیش بایرن مونیخ اجازه داد تیاگو آلکانتارا با قیمت نازل 25 میلیون یورو راهی لیورپول شود. به‌همین‌خاطر مدیران بایرن مونیخ روی همکاری با سران لیورپول حساب می‌کنند و امیدوارند مذاکرات برای جذب مانه خیلی سریع پیش برود. بایرن مونیخ مایل است پیشنهاد مالی‌اش برای خرید این وینگر سنگالی را افزایش دهد اما لیورپول هم می‌داند باواریایی‌ها در موضع قدرت هستند و با خود بازیکن برای امضای قراردادی سه ساله، توافق دارند. صالح حمیدزیچ توانسته مانه را برای انتقال به بایرن متقاعد کند و این در حالی است که پاری سن ژرمن هم به این بازیکن علاقه داشت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *