بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروط آبی ها برای جدایی مهاجم گران قیمتشان

دو شرط چلسی برای موافقت با جدایی روملو لوکاکو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
لوکاکو ؛ دو شرط چلسی برای موافقت با جدایی روملو لوکاکو

اشگاه چلسی آماده است تا در صورت موافقت اینتر با خواسته هایش با بازگشت روملو لوکاکو به این باشگاه موافقت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا تصمیم گرفت از اینتر جدا شده و راهی چلسی شود.
او که از شرایط این تیم و همچنین جدایی آنتونیو کونته ناراحت بود، با قراردادش به ارزش 105 میلیون یورو از اینتر جدا شده و برای دومین بار پیراهن چلسی را به تن کرد.
با این حال، دوران حضور او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او خیلی زود در گفتگو با رسانه‌های ایتالیایی مدعی شد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر برای این تیم به میدان برود، موضوعی که چندان به مذاق مدیران و کادر فنی چلسی خوش نیامد.
در روزهای گذشته بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از علاقه اینتر به جذب این بازیکن خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مدیران چلسی نیز آماده هستند تا مذاکره برای فروش او را آغاز کنند.

این در حالی است که آبی‌های لندن مبلغی نزدیک به 110 میلیون یورو برای این مهاجم بلژیکی هزینه کرده‌اند و به همین دلیل حاضر نیستند که با فروش او با مبلغ پایین موافقت کنند.
روزنامه کوریره دلو اسپورت مداعی شده که چلسی خواهان دریافت مبلغ 25 میلیون یورو برای انتقال قرضی لوکاکو به اینتر است. مبلغی که پرداخت آن برای تنها یک فصل با توجه به شرایط مالی این باشگاه ایتالیایی چندن محتمل نیست.
شرط دومی که چلسی حاضر است بر اساس آن با فروش لوکاکو موافقت کند، وارد کردن یکی از بازیکنان اینتر مانند لائوتارو مارتینز، الساندرو باستونی یا میلیان اشکرینیار به این معامله است اما هنوز مشخص نیست که آیا مدیران این باشگاه حاضر به قبول این شرط و از دست دادن یکی از بازیکنان خود برای جذب لوکاکو هستند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *