بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملوان هم مثل استقلال رکورد زد

رکوردشکنی ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول در میزان کسب امتیاز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
رکورد شکنی ملوان بندرانزلی

ملوان بندرانزلی صدرنشین فعلی لیگ یک، رکورد کسب امتیاز در لیگ آزادگان را شکست. اتفاقی که در لیگ برتر برای استقلال هم افتاده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملوان بندرانزلی صدرنشین فعلی لیگ یک، رکورد کسب امتیاز در لیگ آزادگان را شکست.

به گزارش پارس فوتبال، ملوان بندرانزلی که این فصل در لیگ آزادگان شرایط بسیار خوبی دارد و صعودش به لیگ برتر قطعی شده، در فاصله یک هفته به پایان رقابتهای لیگ یک با کسب 68 امتیاز رکورددار کسب امتیاز در لیگ هجده تیمی شده است. پیش از این، مس رفسنجان با 67 امتیاز به لیگ برتر صعود کرده بود.

در این فصل از فوتبال ایران تیم استقلال هم موفق شد در لیگ برتر رکورد شکنی و با کسب 68 امتیاز در جدول 16 تیمی رکورد کسب بیشترین امتیاز در طول فصل را به خود اختصاص دهد. رکوردی که پیش از آن سپاهان در لیگ‌های نهم و یازدهم، استقلال در لیگ دوازدهم و پرسپولیس در لیگ‌های نوزدهم و بیستم موفق به کسب 67 امتیاز شده بودند.

البته ملوان در این فصل از رقابت های لیگ یک تا نیم فصل در نباختن هم همچون استقلال پیش رفته بود اما در ادامه و در نیم فصل دوم سه شکست را تجربه کرد تا استقلال در ثبت این رکورد تنها باشد و قهرمانی بدون شکست را تجربه کند.

درباره ملوان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شاگردان مازیار زارع با 68 امتیاز، صدرنشین فعلی لیگ یک هستند و مس کرمان با 67 امتیاز در تعقیب آنهاست و باید دید نتایج هفته پایانی لیگ یک، تکلیف تیمهای اول و دوم جدول را چه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *