بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی آل کثیر خرید پرسپولیس را لو داد + عکس

خوشامدگویی عیسی آل کثیر به مرتضی پورعلی گنجی پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس

درحالی که از مدت‌ها قبل زمزمه‌های حضور مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس مطرح بود امروز خبر این انتقال به طور رسمی منتشر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که از مدت‌ها قبل زمزمه‌های حضور مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس مطرح بود امروز خبر این انتقال به طور رسمی منتشر شد.

به گزارش پارس فوتبال، مرتضی پیش از اینکه با سرخپوشان قرارداد ببندد پیراهن سرخ‌رنگ این تیم را به تن کرده بود! این مدافع نام آشنا پس از طی دوران مصدومیت رباط صلیبی خود در زمستان ۱۴۰۰ در تمرینات این تیم زیر نظر یحیی گل‌محمدی تمرین می‌کرد.

پورعلی‌گنجی که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان پرسپولیس دارد در مدت تمرین زیر نظر یحیی گل‌محمدی حسابی مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفته بود.

واکنش‌های زیادی در خصوص تمرین پورعلی‌گنجی با پرسپولیس و احتمال حضور او برای فصل آینده با پیراهن این تیم در لیگ ایران مطرح بود اما عجیب‌ترین واکنش را عیسی آل کثیر نشان داده بود.

عیسی درست یک روز پس از تمرین پورعلی‌گنجی با این تیم با منتشر کردن تصویر او به این مدافع خوشامد گفت که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا شد. البته عیسی خیلی زود این استوری را حذف کرد؛ با این حال شایعات پرسپولیسی شدن مرتضی قوت گرفت. مهاجم مصدوم سرخ‌ها سه ماه و نیم زودتر به مرتضی پورعلی‌گنجی خوشامد گفته و به اولین کسی تبدیل شد که پرسپولیسی شدن او را تبریک می‌گوید.

مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *