بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش همسر ستاره سپاهان به شایعه پرسپولیسی شدن + عکس

واکنش همسر دانیال اسماعیلی فر به شایعه پرسپولیسی شدن ستاره سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵
دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس

همسر دانیال اسماعیلی فر که بازیکن تیم ملی والیبال زنان است، به شایعه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس واکنش نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ندا چملانیان ملی پوش والیبال زنان نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون مقصد بعدی دانیال اسماعیلی فر با انتشار یک استوری واکنش نشان داده است.

به گزارش پارس فوتبال، دانیال اسماعیلی فر در ابتدای لیگ بیستم از ذوب‌آهن به سپاهان پیوست و طی دو سال اخیر توانست با ثبت آماری قابل توجه خودش را به عنوان بازیکنی شاخص در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی معرفی کند. حالا اما قرارداد دو ساله این بازیکن تمام شده و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آینده این بازیکن شنیده می‌شود.

اسماعیلی‌فر پیش‌تر با یحیی گل‌محمدی روزهای خوبی را در ذوب‌آهن تجربه کرده است و به همین دلیل از پرسپولیس به عنوان مقصد آتی ستاره سپاهان یاد می‌شود. با این حال پس از اینکه دانیال اسماعیلی‌فر با انتشار یک استوری به این اخبار و شایعات واکنش نشان داد و توافق با پرسپولیس را تکذیب کرد، حالا پای ندا چملانیان همسر این بازیکن هم به ماجرا باز شده است.

در همین زمینه شنیده می‌شود چملانیان هم در حال جدایی از ذوب ‎آهن است و می‌خواهد برای ادامه مسیر تیمی خارج از اصفهان را در نظر بگیرد تا شرایط مناسب‌تری برای او و همسرش فراهم کند. این البته خبری است که ملی پوش والیبال زنان با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داده و آن را تکذیب می‌کند.

چملانیان نوشته است:

سلام خدمت همه عزیزان. در جریان حواشی ایجاد شده برای همسرم و بنده در خصوص جدا شدن از تیم فعلی یا پیوستن به تیم جدید. متعاقبا باید اعلام کنم بنده با هیچ تیمی برای فصل جدید مذاکره نکردم. تصمیم ما به عنوان ورزشکار حرفه ای برای انتخاب تیم به یکدیگر وابسته نخواهد بود. ولی قطعا بهترین تصمیم را برای ایجاد بهترین شرایط برای آینده هر دو خواهیم گرفت.

دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس

پرسپولیس تاکنون حضور فعال و قدرتمندانه‌ای در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی، خرید اسماعیلی‌فر می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این تیم باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *