بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰
بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

در حالی که مهلت اعلام برند لباس تیم ملی ایران به فیفا به پایان رسیده هنوز فدراسیون تصمیم نهایی برای انتخاب برند تیم ملی نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که مهلت اعلام برند لباس تیم ملی ایران به فیفا به پایان رسیده هنوز فدراسیون تصمیم نهایی برای انتخاب برند تیم ملی نکرده است.این در حالی است که تمامی تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی از شش ماه پیش قرار داد های خود را با بزرگترین شرکت های تولید البسه لباس ورزشی همچون آدیداس و نایک و پوما و … بسته اند و از الان مدل این پیراهن ها مشخص شده است فدراسیون ما هنوز به تصمیم نهایی برای انتخاب برند لباس تیم ملی نرسیده است.

چرا آلشپرت با فدراسیون به مشکل خورد؟

تا قبل از چهار بازی نهایی که تیم ملی به جام جهانی صعود کند، تیم ملی ایران لباس خود را طی قراردادی که با آلشپرت و آقای وحید جعفری داشت تهیه می کرد.با شیوع ویروس کرونا این شرکت آلمانی برای تهیه البسه و محصولات تیم ملی ایران به شدت به مشکل خورد و عملا در تهیه این البسه برای تیم ملی مشکل داشت و نمی توانست وارد کند تا جایی که با یک شرکت واسط به نام رابردومان به مدیریت آقای علی خانی اقدام کرد و این شرکت در زمینه طراحی هایپر مارکت و سوپر مارکت فعالیت داشت اما باز هم این شرکت نتوانست مشکلات را از میان بردارد و طی فراز و نشیب های زیاد تعدادی لباس تیم ملی ایران را به فدراسیون فوتبال تحویل داد که داد فدراسیون و آقای عزیزی خادم رو در آورد و همچنین بازیکنان تیم ملی به شدت نسبت به کیفیت پایین این محصولات اعتراض کردند و بعضی از بازیکنان فیلم گرفتن و در فضای مجازی پخش کردند. این محصولات با برند IR.IRAN به جای آلشپرت در روی سینه دیده شد که هم اعتراض آلشپرت و فدراسیون را داشت و تنش ایجاد شد . این محصولات در ایران تولید شده بود و به اسم لباس خارجی به فدراسیون تحویل داده شده بود. این باب قطع همکاری فدراسیون با آلشپرت بود .

بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

آیا فدراسیون برند تولید کننده لباس تیم ملی ایران را انتخاب کرده است؟

فدراسیون در زمان آقای عزیز خادم با آلشپرت به توافق نرسید و با شرکت مجید وارد مزاکره شد و برای چهار بازی باقیمانده مقدماتی جام جهانی با این شرکت ایرانی برای تامین البسه تیم ملی به توافق رسید.از نظر زیبایی واقعا محصولات تیم ملی که توسط مجید تامین شد قابل مقایسه با آلشپرت نبود و مجید بسیار زیباتر طراحی شده بود.اما برخی از بازیکنان تیم ملی نسبت به کیفیت اعتراضاتی داشتند که مجید قول داده برای جام جهانی کیفیت محصولات را باز هم افزایش دهد.بعد از عزل آقای عزیزی خادم این سوال پیش آمد که آیا فدراسیون به آلشپرت بر می گردد یا با مجید ادامه می دهد.

بعد از به جام جهانی رفتن برند های مطرحی به دنبال تامین البسه تیم ملی افتادن ومجید و آلشپرت هم در مناقصه پاکت های خود را ارایه دادند.

البته این محصولات به فدراسیون فروخته می شود و فدراسیون اعلام کرده هر شرکتی که مبلغ کمتری ارایه دهد برنده مذاکره هست.خود این حرف نشان از این دارد که مسولین فدراسیون جدید آگاهی کافی نسبت به البسه تیم ملی ندارند چرا که پوشاک کیفیت های مختلفی دارد و مشخص نشده چه محصولی با چه کیفیتی چه قیمتی دارد.به عنوان مثال یک مدل لباس با پارچه ایرانی بسیار ارزان است و همون لباس با پارچه خارجی گرون ،با این توصیف اگر شرکتی بیاید و با پارچه ایرانی قیمت بدهد باید برنده مناقصه باشد که خنده دار است این مدل مناقصه ، این امر واکنش آقای دکتر مجید ساعدی فر را به همراه داشت و طی مصاحبه ای از لس آنجلس با تلوزیون اعتراض خود را اعلام کردند نسبت به این مدل مناقصه و اینکه تمامی تیم ها مشخص کرده اند که لباس آنها چگونه است ولی فدراسیون هنوز نمی داند چه می خواهد کند.

آیا آلشپرت برنده این تورنمت تهیه البسه تیم ملی شد؟

برخی از سایت ها اعلام کردند که بعد از باز کردن پاکت ها فدراسیون به این نتیجه رسید که شرکت آلمانی آلشپرت برنده این مناقصه شده و اعلام کردند که آلشپرت تولید کننده این البسه است.اما فدراسیون تایید نهایی نکرده است.از نزدیکان مدیر الشپرت هم شنیده شد که کار تمام است اما بعد از فدراسیون زنگ زدن و اعلام کردند که احتمالا برند ایرانی نهایی شود.

بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

آیا شرکت مروژ برنده نهایی تامین البسه برای جام جهانی می شود؟

اگر شرکت ایرانی مروژ برنده شود همه ایرانی ها خوشحال می شوند. زیرا در این ترنمنت جهانی همه جهانیان این بازی هارو می بینند و برند مجید در زمینه قایق رانی و کشتی و وزنه برداری بسیار شناخته شده است اما در زمینه فوتبال نیز باید دیده شود و آقای ساعدی فر رییس شرکت مروژ برای بالا رفتن نام ایران بسیار از خود گذشتگی کرده است و جوانی خود را برای این کار گذاشته و با توجه به اینکه ایران در گروه خود با آمریکا و انگلیس هم بازی شده است رهبری و بازرسی و ملت ایران همه دوست دارند که تیم ملی فوتبال ایران با لباس ایرانی به میدان برود و اقتدار ایرانی به رخ مستکبران جهان کشیده شود.کمااینکه چهار سال پیش شرکت آدیداس از فروش محصولات به ایران و نایک از فروش کفش به ایرانی ها امتناع کرد حالا وقت آن رسیده که ما به خود باوری برسیم و فدراسیون آب در آسیاب دشمن نریزد و برند آلمانی را انتخاب نکنند و پول بر ارق ملی و غرور ایرانی ها مقدم شمرده نشود.

بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

آیا کیت سرا بهترین فروشگاه لوازم ورزشی برای خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی است؟

فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش لوازم ورزشی در کشور وجود دارند برخی فروشگاه فیزیکی هستند و برخی اینترنتی می باشند. دراین بین هموطنان باید با هم این فروشگاه هارو مقایسه کنند و هر فروشگاهی که قیمت کمتری و خدمات پس از فروش بیشتری داشت برگزینند و خرید لباس تیم ملی برای جام جهانی 2022 را از آنجا انجام دهند.

کیت سرا فروشگاهی است که قبلا به صورت فیزیکی در پاساژ المپیک تهران فعالیت می کرد اما اخیرا پا به فضای مجازی گذاشته و با احداث سایت ورزشی با نام https:kitsara.ir به صورت تخصصی به فروش لباس تیم ملی ایران و لباس استقلال و پرسپولیس می پردازد.

بالاخره برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی کدام می شود؟

خدماتی که سایت کیت سرا اریه می دهد و این فروشگاه را به بهترین فروشگاه تیم ملی شاپ تبدیل کرده است

کیت سرا فروشگاه اینترنتی ورزشی است که با هدف تهیه و فروش البسه تیم ملی ایران و پرسپولیس و استقلال احداث شده است .مدیریت این فروشگاه ورزشی آقای حسین شیخ محمدی هستند و در بازار منیریه ایشون شناخته شده هستند. ایشون نمایندگی شرکت مروژ را دارند و کار اصلی ایشون فروش محصولات شرکت مروژ با ضمانت و گارانتی اصل بودن محصول است لذا این سایت جنس فیک و درجه دو ندارد و همه محصولات دارای گارنتی اصالت فیزیکی محصول و گارانتی تعویض سایز و وارانتی محصول در صورت عدم رضایت مشتری دارد یعنی اگر محصول به دست مشتری برسد و مورد پسند مشتری نباشد می تواند بدون دلیل مرجوع کند و پول خود را کامل پس بگیرد این بهترین و ارزشمند ترین گارانتی است که کیت سرا می دهد و این سایت را به بهترین فروشگاه ورزشی تبدیل می کند.

دیگر ویژگی منحصر به فرد این فروشگاه ارسال رایگان محصول توسط پست و تیپاکس است که کمتر سایتی این خدمات را می دهد البته امکان ارسال اسنپی و الوپیکی برای تهرانی های عزیز نیز فراهم است که هزینه این مدل ارسال بر عهده مشتری است.

خدمات دیگر کیت سرا این است که در مجموعه 600 متری خود چاپ خانه اختصاصی دارد و هر اسم و شماره دلخواه برا براتون چاپ می کنند.

هدایای کیت سرا به مشتریان خود چیست؟

کیت سرا هر ماه یک قرعه کشی از بین خریداران خود دارد و در صفحه ای در سایت این برنده را اعلام می کند و بعد از ارسال محصول به برنده عکس هدیه را در همان ماه انتشار می دهد و نظر مشتری را با دیگر خریداران به اشتراک می گذارد.

اما این پایان کار نیست بلکه فروشگاه لوازم ورزشی کیت سرا با هر خرید مشتری یک عدد مچ بند ویا یک عدد ماسک رایگان مناسب با خرید مشتری به او هدیه می دهد.

نتیجه گیری پایانی

با مشخص شدن اینکه لباس تیم ملی توسط شرکت مروژ تامین می شود کیت سرا بهترین و نماینده شرکت می باشد و لذا اگر می خواهید در اولین فرصت لباس تیم ملی ایران را تهیه کنید از سایت کیت سرا سفارش دهید زیرا کیت سرا نماینده شرکت تولید کننده این منحصولات است و زود تر از هر فروشگاه و سایتی این منحصولات را به فروش می رساند.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *