بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب علیرضا بیرانوند به هواداران پرسپولیس پس از پیوستن به جمع شاگردان گل محمدی + سند

علیرضا بیرانوند : یکی از دلایل اصلی بازگشت من به پرسپولیس این بود که دلم می‌خواهد با تیمم قهرمان آسیا شوم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۸


علیرضا بیرانوند خرید جدید باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد سه سال با این باشگاه وعده قهرمانی در آسیا را به هواداران داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با نماینده علیرضا بیرانوند توافق اولیه را انجام دادند و بعد از بازگشت این بازیکن از پرتغال، جلساتی برگزار کردند و در نهایت به توافق هم رسیدند. با وجود توافق بر سر مسائل مالی و مدت قرارداد، طرفین بر سر چند بند از قرارداد دچار اختلافاتی شدند و حتی شایعه شد که پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس منتفی خواهد شد. با این حال در نشست مجدد بین درویش و وکیل بیرانوند، این اختلافات جزیی حل شد و توافق نهایی حاصل گردید. گفتنی است قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ۳ ساله خواهد بود و این بازیکن با شروع فصل جدید تمرینات پرسپولیس به این تیم ملحق خواهد شد. بیرانوند که در حال حاضر به همراه تیم ملی در قطر حضور دارد، قبل از اردوی تیم ملی در هفته قبل قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد. بعد از توافق و امضای قرارداد با پرسپولیس، علیرضا بلافاصله راهی هتل المپیک شد و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد تا بتواند در تمرین تیم ملی شرکت کند.

بیرانوند همچنین بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس در خصوص بازگشتش به جمع قرمزها گفت:

خداراشکر بالاخره این اتفاق افتاد و من خیلی از این موضوع خوشحالم. قبل از جدایی ام به هواداران پرسپولیس قول دادم تا دوباره به این تیم برگردم و از ته دلم خوشحالم که این اتفاق افتاد. راستش خودم فکر نمی‌کردم به این زودی به پرسپولیس برگردم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای من و پرسپولیس بیفتد. یکی از دلایل اصلی بازگشت من به پرسپولیس این بود که دلم می‌خواهد با تیمم قهرمان آسیا شوم. همچنین با کمک همه مجموعه باشگاه تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده قهرمانی را بدست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *