بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی جذاب عابدزاده از شرایط حریف جنجالی ایران در جام جهانی + سند

امیر عابدزاده : انگلیس بهتر از جام جهانی قبل خواهد بود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰


امیر عابدزاده درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه برای آماده‌سازی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: برای اولین بار است که جام جهانی در زمستان برگزار می‌شود و بیشتر تیم‌ها از جمله انگلیس که همگروه ایران است، بهتر از جام جهانی قبلی خواهند بود، چون بازیکنان در اوج آمادگی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه برای آماده‌سازی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت:

چند روزی از اردوی‌مان می‌گذرد و شرایط خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و فکر می‌کنم این اردو طولانی خواهد بود و امیدوارم نهایت استفاده را ببریم. بازی‌های تدارکاتی خیلی به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم دست به دست هم دهیم، متحد شویم تا لحظه‌های خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم و افتخار کشورمان باشیم و خنده و شادی را در مردم ببینیم.

«باید نهایت استفاده را از این اردوها ببریم.» امیر عابدزاده با بیان این جمله افزود:

برای اولین بار است که جام جهانی در زمستان برگزار می‌شود و بیشتر تیم‌ها از جمله انگلیس که همگروه ایران است، بهتر از جام جهانی قبلی خواهند بود، چون بازیکنان در اوج آمادگی هستند و خستگی پایان فصل فوتبالی را ندارند. ما باید به این فکر باشیم که نهایت تلاش‌مان را کرده و دل مردم را شاد کنیم و لحظه‌هایی را رقم بزنیم که مردم پس از سال‌ها به خوبی از آن یاد کنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *