بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چشمک ستاره بایرن مونیخ به رئال مادرید

سرژ گنابری :

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۲
رئال مادرید ؛ گنابری : مستقیماً به برنابئو می رفتم

سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید آرزوی بازی در سانتیاگو برنابئو را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تا همین چند هفته پیش رسانه‌ها بر سر زمان معارفه کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید بحث می‌کردند اما در عرض چند روز همه چیز به شکل عجیب و غریبی تغییر کرد و به نظر می‌رسد که پیشنهاد اغواکننده و هنگفت باشگاه فرانسوی به این بازیکن نظر او را عوض کرده است؛ پیشنهادی که باعث شد کیلیان امباپه نهایتا قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرده و انتقال او به رئال مادرید در کمال ناباوری منتفی شود.

در این بین برخی گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید به دنبال یک گزینه جانشین خواهد رفت و بعضی دیگر معتقد هستند که لوس بلانکوس قصد ندارد در این تابستان بازیکنی را در پست کیلیان امباپه به خدمت بگیرد.

با این وجود در صورت علاقه رئال مادرید به جذب وینگر، یک گزینه فوق العاده پیش روی این باشگاه قرار دارد. سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که حاضر نشده قرارداد خود را با این تیم تمدید کند و بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ دهد؛ موضوعی که از مصاحبه جدید رئیس بایرن مونیخ نیز می‌توان با آن پی برد، جایی که هربرت هانر در این باره گفت:

“ما برای مدت طولانی با سرژ در حال مذاکره بوده‌ایم. متاسفانه هنوز به توافق نرسیده‌ایم. هنوز انتظارات متفاوتی وجود دارد، اما ما در حال کار روی آن هستیم.”

در همین راستا گنابری برای حضور در رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است. وقتی از این ستاره آلمانی سوال شد که اگر به مادرید سفر کند ابتدا کدام مکان را در این شهر از نزدیک مشاهده خواهد کرد، او در جواب گفت:

“من مستقیماً به برنابئو می رفتم و همه چیز را از نزدیک نگاه می کردم. متاسفانه من هنوز در آنجا بازی نکرده ام.”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *