بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت عجیب و جنجالی یکی از مدیران فدراسیون بر علیه مقام های ارشد وزارت ورزش و جوانان

مجید شهیدی ، مدیرکل حراست وزارت ورزش : هدایت کننده صفحه اینستاگرامی که علیه مدیران ورزشی مطالب کذب منتشر می‌کرد یکی از مدیران فدراسیون‌ها است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۳
شهیدی

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: با شناسایی که از طریق حراست وزارتخانه و پلیس فتا صورت گرفت هدایت کننده سایت و صفحه اینستاگرامی که علیه مدیران ورزشی مطالب کذب منتشر می‌کرد مشخص شد که متاسفانه این فرد یکی از مدیران فدراسیون‌ها است و به این اقدامات اذعان کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در دهمین جلسه شورای مدیران این وزارتخانه با اشاره به اقدامات برخی از سایت‌ها و صفحه‌هات اینستاگرامی مبنی بر نشر اکاذیب علیه مدیران ورزش کشور اظهار داشت:

از چندماه پیش که برخی از سایت‌ها و در فضای مجازی طی خبرهای جعلی شروع به هتک حرمت به مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها کردند ما با هماهنگی  پلیس فتا شروع به رصد کردن این سایت‌ها کردیم.

شهیدی افزود:

طی مراحل شکایت که از طریق مراجع قضایی صورت گرفت توانستیم یکی از این سایت‌ها را که در فضای مجازی نیز فعالیت داشت شناسایی شدند. این سایت به نام اسپورت روم در فضای مجازی مشغول به فعالیت بود و طی چندماه گذشته مطالب کذب مختلفی را برعلیه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی منتشر کرده بود.

مدیرکل حراست خاطرنشان کرد:

با شناسایی که از طریق حراست وزارتخانه و پلیس فتا صورت گرفت هدایت کننده این سایت مشخص شد که متاسفانه این فرد یکی از مدیران فدراسیون‌ها است و به این اقدامات اذعان کرده است.

وی گفت:

با توجه به مطالب کذبی که این فرد علیه مدیران ورزشی منتشر کرده و در این مدت موجب ایجاد حواشی زیادی شده ما در حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع هستیم که از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *