بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سپاهان همه چیز را تکذیب کرد ؛ با پرسپولیس مذاکره هم نکردم + عکس

دانیال اسماعیلی فر : بنده هیچ مذاکره ای با تیمی جز سپاهان نداشتم و هنوز تصمیمی برای آینده لحاظ نکردم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵
واکنش دانیال اسماعیلی فر به شایعات

دانیال اسماعیلی فر بازیکن سپاهان در چند روز اخیر بارها به پرسپولیس لینک شده است، اما طبق گفته خودش این ها همه شایعات هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که منابع موثق از مذاکره و توافق دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس می‌دادند، او این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که ساعتی پس از بازی‌های لیگ بیست و یکم، خبر جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان و پیوستن به پرسپولیس در فضای رسانه‌ای منتشر شد و برخی منابع از توافق او و سروش رفیعی با باشگاه سرخپوش پایتخت خبر دادند، او حالا با انتشار یک استوری به این خبر واکنش نشان داده است.

دانیال اسماعیلی فر در حالی که در روزهای اخیر فشار زیادی را از سوی هواداران سپاهان متحمل شده، در این استوری نوشت که «مذاکره‌ای با تیمی غیر از سپاهان» نداشته و «تصمیمی برای آینده» نگرفته است.

او در واکنش به انتقاد گروهی از هواداران سپاهان نیز نوشت:

با سلام خدمت همه دوستان. پیرو حواشی به وجود آمده اخیر بنده هیچ مذاکره ای با تیمی جز سپاهان نداشتم و هنوز تصمیمی برای آینده لحاظ نکردم. داشتن آرامش مهمترین موضوع برای انتخاب آینده من است و تصمیمی می گیرم که با پیشرفت فنی و تیمی برای خودم و باشگاه همراه باشد.

واکنش دانیال اسماعیلی فر به شایعات

اسماعیلی‌فر در عین حال پالس مثبتی برای سپاهانی‌ها نفرستاد و نوشت تصمیمی خواهد گرفت که به «پیشرفت فنی و تیمی برای خودم و باشگاه» منجر شود.

دانیال اسماعیلی‌فر در تابستان پیش از لیگ بیستم و پس از ترک ذوب آهن با عقد قراردادی دو ساله به تیم زردپوش اصفهان پیوست و حالا قراردادش به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *