بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد لالیگایی برای امیر عابدزاده

مایورکا علاقه مند به جذب امیر عابدزاده

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰
عابدزاده ؛ مایورکا علاقه مند به جذب امیر عابدزاده

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد، مورد توجه باشگاه رئال مایورکا قرار دارد و احتمالا فصل آینده حضور در لالیگا را تجربه می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده بعد از سپری کردن یک فصل در «لالیگا ۲» و در تیم پونفرادینا اسپانیا، حالا مورد توجه تیم‌های لالیگایی قرار گرفته است.

طبق اعلام radio bierzo اسپانیا، باشگاه رئال مایورکا که در لالیگا حضور دارد، به جذب عابدزاده علاقه مند است و احتمال دارد دروازه بان تیم ملی ایران در نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم بشود.

«پاکو خیمنز» سردبیر این رادیو تاکید کرد که مایورکا فصل قبل هم قصد جذب عابدزاده را داشته و می تواند بند فسخ قرارداد او را فعال کند.

البته روزنامه «مارکا» اسپانیا گزارش داده است که پونفرادینا برای فصل بعد اسکلت اصلی خود را حفظ می کند که یکی از این نفرات، امیر عابدزاده است؛ دروازه بانی که به نوشته این روزنامه قرارداد «معتبری» با پونفرادینا دارد و احتمالا اشاره خیمنز هم به بند فسخ قرارداد توسط مایورکا، همین موضوع باشد.

عابدزاده ۲۹ ساله، پیش از حضور در اسپانیا، در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می‌کرد و از همان زمان با باشگاه مایورکا در ارتباط بود. او به امید بازی در لالیگا اسپانیا و حضور در تیم‌های بزرگ‌تر، ابتدا به لیگ دسته دوم اسپانیا رفت و حالا بعد از گذشت یک فصل، پیشنهادات بهتری را پیش روی خود می بیند.

مایورکا در فصلی که رئال مادرید و بارسلونا به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لالیگا رسیدند، در رده شانزدهم جدول قرار گرفت و از خطر سقوط نجات پیدا کرد.

در صورتی که عابدزاده راهی لالیگا بشود، نخستین دروازه بان ایرانی خواهد بود که در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. پیش از این بازیکنانی نظیر جواد نکونام، مسعود شجاعی و کریم انصاریفرد سابقه بازی در لالیگا را داشتند اما تاکنون دروازه بانی از ایران در لالیگا حضور نداشته است.

عابدزاده در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران در کشور قطر به سر می‌برد و احتمالاً یکی از دروازه بان های کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *