بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علت باورنکردنی تصمیم جدایی ستاره سرخپوشان لو رفت

علت جدایی مانه از لیورپول درخواست هواداران سنگالی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰
مانه ؛ علت جدایی مانه از لیورپول درخواست هواداران سنگالی

سادیو مانه سکوتش درباره جدایی از لیورپول را شکست و گفت با ناراحتی از لیورپول جدا می‌شود چرا که این خواست هواداران سنگالی‌اش بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه که با وجود اخبار متعدد درباره جدایی‌اش از لیورپول در این باره سکوت کرده بود حالا سکوت خود را شکسته و می‌گوید با ناراحتی از این تیم جدا خواهد شد چرا که این جدایی خواست هواداران سنگالی‌اش بوده است.

سادیو مانه که برای شرکت در بازی‌های تیم ملی کشورش سنگال با این تیم همراه شده است در یک کنفرانس خبری خبرنگاران را شگفت‌زده کرد و اعلام کرد شایعات درباره جدایی احتمالی‌اش از لیورپول صحیح است. عجیب‌ترین بخش صحبتهای مانه برای خبرنگاران این بود که او اعلام کرد دلیل جدایی‌اش این بود که هواداران سنگالی خواهان ترک لیورپول توسط او بوده‌اند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی مانه از لیورپول و پیوستنش به بایرن مونیخ مطرح بود ولی او تا این لحظه درباره شایعات سکوت اختیار کرده بود.

سادیو اما در کنفرانس خبری تیم ملی کشورش سنگال بالاخره این سکوت را شکست و جدایی‌اش از آنفیلد را تایید کرد. مانه در این باره گفت:

” من به لیورپول و هوادارانش احترام می‌گذارم ولی وقتی شصت تا هفتاد درصد سنگالی‌ها خواهان جدایی من از لیورپول هستند من هر کاری که آنها بخواهند انجام می‌دهم.”

تیم ملی سنگال امروز شنبه در مرحله مقدماتی لیگ ملتهای آفریقا به مصاف بنین می‌رود. مانه که برای شرکت در این مسابقه به تیم ملی کشورش ملحق شده بود در کنفرانس خبری با سوالهای متعدد درباره آینده باشگاهی‌‌اش مواجه شد و پاسخی داد که مسلما آنفیلد و هواداران لیورپول را در شوک فرو خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *