بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قاتل خونسرد در محوطه جریمه ؛ دلربایی بنزما + عکس

گل زیبای بنزما به دانمارک در لیگ ملت های اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
بنزما ؛ گل زیبای بنزما به دانمارک در لیگ ملت های اروپا

بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، شب گذشته پنجاهمین گل فصلش را در دیدار برابر دانمارک به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف دانمارک رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
این نتیجه در حالی رقم خورد که در ابتدا شاگردان دیدیه دشان از حریف پیش افتاده بودند اما دانمارک توانست در دقایق پایانی به بازی برگردد و با به ثمر رساندن دو گل، این دیدار را به سود خودش به پایان برساند.
بنزما تک گل تیم ملی کشورش را در این بازی به ثمر رساند تا درخشش خود در سطح باشگاهی برای رئال مادرید را در سطح دیدارهای ملی نیز تکرار کرده باشد.

او روی یک حرکت یک و دو با کریستوفر انکونکو در کنار زمین صاحب توپ شد و سپس با حرکتی جذاب و تماشایی سه بازیکن را در محوطه جریمه حریف محو کرد و با آرامش توپ را به سمت دروازه فرستاد تا کسپر اشمایکل را مقهور کرده و گل اول تیمش و بازی را به ثمر برساند.
این بازیکن یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این فصل رقابت‌های اروپایی بود و توانست بهترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیز لقب بگیرد تا نقش مهمی در قهرمانی رئال در هر دوی این رقابت‌ها ایفا کرده باشد.
بنزما حالا و با احتساب گلی که شب گذشته برابر تیم ملی دانمارک و با پیراهن تیم ملی فرانسه به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 50 رساند تا فصل خوب خودش را تکمیل کرده باشد.

بنزما ؛ گل زیبای بنزما به دانمارک در لیگ ملت های اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *